Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Animo voor bezoek aan Indian museum tijdens SJK??

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 aug. 2007 23:06 | Aangepast door: Erik1 
Beste SJK gangers,

Sint Jans Klooster ligt niet echt ver van Lemmer af. In Lemmer is het Indian Museum van Tony "Indian" Leenes. Hij heeft naast zijn werkplaats, waar hij Indians restaureert, een Indian museum ingericht. Je vindt daarin naast de historie van de Indian motoren allerlei indianen gadgets waarvan er ook nog tekoop zijn. Ik had al een keer het idee geopperd om tijdens SJK bij Tony langs te gaan. Als ik meer dan 10 (nou wordt het gevaarlijk) SJK gangers mee krijg dan ga ik regelen dat we bij Tony terecht kunnen. Let wel, Tony is een vrij man en als hij er niet is dan hebben we echt pech maar ik ga hem morgen bellen of hij er op 18 augustus is. Laat alsjeblieft weten of je interesse hebt. Mocht het niet kunnen bij Tony dan lees je het ook hier op de site. Nou ik zie alle 80 reacties van de ingeschrevenen wel tegemoed. (dan heb ik nog wat te regelen.) Entree € 4,50 pp

Groet Erik ( Die denkt dat jullie, behalve Ouwe-Jan, toch niet mee willen!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 aug. 2007 09:41 | Aangepast door: cosmar 
ik wil wel zal thuis nog eens naar mijn rooster kijken van sjk en dan meld ik het vanavond definitief.

cosmar (harley's?? nee dan toch maar een echte indiaan "rode gedraaide cx")

en toen was ik thuis,,,,,,,,,,, ja ik sta s'avonds pas in de keuken met knoeien.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 aug. 2007 14:51 
Goed plan. Ik heb wel interesse, dat feest in Ruinen heb ik zo ongeveer wel gezien.

Schrijver udent

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 aug. 2007 21:29 
Ik ben er twee jaar terug geweest vanuit brabant 200 km heen en 200 terug op m'n cxc met z'n tweeen, nadat we net terug waren van Ameland, ook op de cx, dus wel even 1000 km gemaakt in een week.
En het was beslist de moeite waard, en zeer interressant.
Tonny kan de hele dag vertellen , en in zijn werkplaats stonden mooie zelfbouw indian projecten.
Ik heb er nog een Indian binnenzak drankfles aan overgehouden, waar ik de jaegermeister mee in naar SJK neem.
Wel eerst bellen, anders doet ie niet open, of is ie er niet.
Ik kan helaas nu niet mee, omdat ik pas zaterdag arriveer, en Floris heeft me klem gezet met indelen van activiteiten.

gr Theo.
theo cx ds

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 aug. 2007 23:33 | Aangepast door: startweer 
Leuk idee!
Ik kan niet mee omdat ik de IJsselmeer toerrit voorrijd op zaterdag. Maar er zijn vast meer mensen die dit leuk vinden.

Of het lukt om nu al aanmeldingen te krijgen, vraag ik me af. Mijn ervaring op SJK is dat mensen na het ontbijt op zaterdagochtend, na gaan denken wat ze die dag gaan doen. E.e.a. is ook afhankelijk van het drankgebruik en de hoeveelheid slaap van de afgelopen nacht :-)

Ik hoop dat je mensen mee krijgt!

Gea

Schrijver Boeroe
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 aug. 2007 02:11 
Hallo Erik,

Is weer wat anders om naar te kijken.
Zet ons er ook bij.

Groetjes
Eric en Magda

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 aug. 2007 09:32 
Hi Erik,

Ik sprak Shuggy gisteravond hierover en hij had hier zeer veel interesse in. Hij zal mij dit weekend nog even laten weten of er animo vor is maar hou er maar rekening mee dat je er een paar engelsen bij kan krijgen.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 11 aug. 2007 11:01 
Indianos not problemos
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 aug. 2007 13:55 | Aangepast door: Erik1 
Hoi Allen,

Helaas moet ik jullie medelen dat Tony tijdens ons weekend niet aanwezig is in zijn museum. De rit ernaar toe en het bezoek kan dus NIET doorgaan. Erg jammer want hiermee missen we wel wat!

Dan maar naar Ruinerwold! Ook wel leuk...

Verdrietige groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 11 aug. 2007 15:36 
Jammer Erik, maar het was een leuk initiatief!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 11 aug. 2007 17:34 
Dank je Gea, zal ik maar voor volgend jaar plannen?

Groet Erik.

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 11 aug. 2007 17:43 
Strak plan Erik. Maarre, daar heb je mijn toestemming toch niet voor nodig?
Wel is er een alternatief voor de zaterdag: er wordt een IJsselmeer rit gereden. Die is erg mooi (vind ik), ik heb de NoordWestOverijsselroute al 2 of 3 x gereden.

In elk geval: tot volgende week!
Gea

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 12 aug. 2007 16:37 
Nieuw Idee:

www.ammh.nl is dat wat om heen te rijden?

Groet Erik

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Animo voor bezoek aan Indian museum tijdens SJK??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven