Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Jan van de Geest, WELKOM!!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 sept. 2007 22:55 
Hey Jan,

Ik zie dat je eindelijk slim bent geworden! En lid van DE motormerkclub van Nederland!!

Welkom!!

In Vechta en op SJK heb je al even aan de club mogen snuffelen maar nu begint het pas echt! Nou nog een CX!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Jan van de Geest
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2007 11:11 
Hoi Erik,

Verstand komt met de jaren he, dus ik heb nogal wat te gaan......
Enig idee waar ik de foto's die ik heb hier kwijt kan?

groet

jan

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2007 12:06 
Hey Jan,

Foto's kan je op een eigen site/fotosite zetten, de link ervan kan je dan doorgeven aan Frans op moderator@hondacx500.com . Hij zet dan een link op "On the Road" en "Weer Thuis" zodat iedereen het kan bekijken.

Je kan natuurlijk ook een bericht starten met de link er in. In "Hoe plaats ik een link?" wordt uitgelegd hoe een nette aanklikbare link in een bericht te plaatsen. Nou, ik zie de foto's wel.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2007 14:23 
Hoi Jan,

Allereerst: welkom!
ja, die Erik.. die zorgt ook nog wel eens voor de 2000ste aanmelding!

Even een huishoudelijke mededeling:
Op het moment is er een storiing met de emailredirects van de @hondacx500.com adressen. (Balen). Bovengenoemd emailadres werkt momenteel dus niet.

We houden je op de hoogte via het nieuwsrubriekje in de rechterkolom.

Frans

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2007 15:34 
Is goed Frans, ik zoek rustig door naar slachtoffers ;-)

Groet Erik.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:53 
Hoe je een foto kan plaatsen, kan je hier lezen.
Sommige foto's in dat verhaal zijn niet (meer) zichtbaar , waarschijnlijk omdat ze niet meer op een server staan, wat een voorwaarde is om een foto hier te kunnen laten zien.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Jan van de Geest, WELKOM!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven