Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

even voorstellen

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver bertha
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:24 
hallo allemaal even voorstellen ik ben BERTA JANSSENS 31jaar uit de omgeving van amsterdam
ik ben een roodharige CX650E rijdster
ik rij al 3 jaar met de cx een hele fijne machine
daar ik nog al lange benen heb valt de zithouding goed mee
ik ben politieagente en schrijf menig bonnetje uit ook onder de motorrijders
want na het te hard rijden[doe ik ook wel eens hoor] zijn er veel gebreken onder de motoren vooral de banden komen nog wel eens profiel te kort
ik hoop dat jullie niet schrikken van mijn aanwezigheid op de site
want zefs een agente heeft vrije tijd
vrg BERTHA

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:45 
Welkom Bertha, veel plezier hier op de site.
We zijn wel wat gewend hoor, schrikken doen we niet zo snel. Een van ons is zelfs een keer van zijn 650E gereden door een politieagente, daar schrok hij wel van...
Als je nog een foto hebt voor in de showroom, stuur die dan naar frans@hondacx500.com, dan kunnen we zien waar je op rijdt.
Groet, Marcel (ook 650 rijder)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:51 
Dag Bertha,
Welkom bij de club, enne iedereen is welkom, ook als je van de pliesie bent!
En ja, zowel Marcel als ik weten dat de 650 een hele fijne motor is, en ik pas daar met korte benen ook nog goed op. Te hard rijden doe ik nooit, tenminste niet als ik denk dat de politie kijkt....:-)
Was je van het weekend in Breda op de roodharigen-dag?
Groeten
Ray ( die volgende week in Amsterdam naar The Police gaat, maar zonder bon hoopt thuis te komen....)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:55 
Weest welkom.