Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

even voorstellen

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver bertha
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:24 
hallo allemaal even voorstellen ik ben BERTA JANSSENS 31jaar uit de omgeving van amsterdam
ik ben een roodharige CX650E rijdster
ik rij al 3 jaar met de cx een hele fijne machine
daar ik nog al lange benen heb valt de zithouding goed mee
ik ben politieagente en schrijf menig bonnetje uit ook onder de motorrijders
want na het te hard rijden[doe ik ook wel eens hoor] zijn er veel gebreken onder de motoren vooral de banden komen nog wel eens profiel te kort
ik hoop dat jullie niet schrikken van mijn aanwezigheid op de site
want zefs een agente heeft vrije tijd
vrg BERTHA

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:45 
Welkom Bertha, veel plezier hier op de site.
We zijn wel wat gewend hoor, schrikken doen we niet zo snel. Een van ons is zelfs een keer van zijn 650E gereden door een politieagente, daar schrok hij wel van...
Als je nog een foto hebt voor in de showroom, stuur die dan naar frans@hondacx500.com, dan kunnen we zien waar je op rijdt.
Groet, Marcel (ook 650 rijder)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:51 
Dag Bertha,
Welkom bij de club, enne iedereen is welkom, ook als je van de pliesie bent!
En ja, zowel Marcel als ik weten dat de 650 een hele fijne motor is, en ik pas daar met korte benen ook nog goed op. Te hard rijden doe ik nooit, tenminste niet als ik denk dat de politie kijkt....:-)
Was je van het weekend in Breda op de roodharigen-dag?
Groeten
Ray ( die volgende week in Amsterdam naar The Police gaat, maar zonder bon hoopt thuis te komen....)

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 sept. 2007 16:55 
Weest welkom.

Enne, wat je schreef, dat is niet erg. Ook '650' rijders zijn hier welkom, ja sterker nog, ik ken er een paar die best heel aardig zijn.

Oh... agenten.... tja........ ;)

Harmony,
Hans.
( rijdt zelf op een CX500z )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 sept. 2007 17:11 
hebben we eindelijk een echte politieagent(e) in ons midden en nog wel op een CX650E, moet ik (Beussie) ook maar weer overstappen op de CX650E die door een agente is mishandeld zoals al eerder hierboven werd vermeld maar welkom binnen de club en we zien wel wat er uitkomt.
Mvg. Beussie.

Schrijver edho
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 sept. 2007 17:18 | Aangepast door: edho 
Welkom, weer een 650e erbij!
Op SJK waren er maar 3 van de 60+ cxen, dus elke erbij is fijn.
Groet, Ed. (ook 650e en ook niet ver van a'dam)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 4 sept. 2007 17:54 
Welkom Berta,

Misschien kun je wel heel goed langzaam rijden en laat je ons dit volgend jaar zien op SJK.

Groeten Sieds (CX650C) die wel eens zeilt met de politie van Amsterdam op het Sneekermeer (wijkteam Balistraat)
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 4 sept. 2007 17:59 
Hoi Bertha,

Ook ik ben een cx650E (met zijspan)-rijdster, alleen (gemaakt)blond. Ik bedoel dan inderdaad mijn haar. Dit omdat ik graag niet zo slim wil zijn dan ik daadwerkelijk ben (ahum....) Maar het is super om weer een dame in het gezelschap te hebben en zeker op zo een motor.

Ik heb nog een CX500 custom (Groene Draeck) en een Deauville (Deau-tje, voor woon-werk verkeer) in mijn bezit, alleen heb ik mijn bekeuringen te danken aan het auto-rijden.

Mijn 650E (Angel) is vorige maand CX van de maand geweest en daar ben ik bere-trots op natuurlijk.

Jammer dat je niet eerder op de site had gemeld, dan hadden we je aangeraden om naar SJK (Sint Jans Klooster) te komen om met onze eigen "politieagent" Beussie en de rest van de kliek kennis te maken.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#9 | Geplaatst: 4 sept. 2007 19:33 
Hai Bertha,
welkom in het midden van het speelveld der CX rijders.

Ik word weleens aangezien voor Politie als ik op mijn CX rijdt met Polariskuip erop. Vooral als ze me nog niet goed zien. dat is soms erg hinderlijk omdat men dan ineens het gas eraf haalt.

En wat bonnen betreft ik moet er nog een betalen voor ja idd te hard rijden maar liefst 9km te hard gereden op de provinciale weg.

Ik hoop dat jij werk en prive goed kunt scheiden....?

Groet van Ton

Schrijver startweer
Gast 
#10 | Geplaatst: 4 sept. 2007 19:34 
Welkom Bertha,
Het is idd jammer dat je niet op onze jaarlijkse meeting bent geweest. Maar het goede nieuws is: volgend jaar is er weer één!
Ik wens je intussen veel plezier op deze site. Doe er je voordeel mee!

Groetjes,
Gea

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 4 sept. 2007 21:43 
Nou Berta wat een volk die CX en GL rijders ,je hebt ze met 500cc en met 650 cc en met alle twee doe ik bij de CX club mee dus de CX650 sport is ROOD
en de GL650 is een Silverwing van 1983
Kom zelf uit Mokum en woon nu in Wieringerwerf ,Beussie zegt altijd daar is hij weer met zijn Koffie- racer in Alkmaar
Ik hoop Berta dat je veel plezier met ons zal hebben maar 14 october kan je al mee rijden in Friesland en dat wordt heel gezellig
groeten van Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Frans
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 sept. 2007 09:50 
Hoi Berta,

Ik neem aan dat je de foto al eens hebt gezien, maar we hebben in ons midden ook een dame die op een special politie CX rijdt:

http://www.hondacx500.nl/html/foto_trike_monique.html

Frans

Schrijver whaaa
Gast 
#13 | Geplaatst: 5 sept. 2007 15:16 
Welkom Berta,

Wat betreft dat profiel op de banden zou je wel een sgelijk kunnen hebben. Toen ik vandaag bij m'n werk wegreed viel mij op dat de voorband van m'n cx500c er nog slechter aan toe was dan ik dacht. Helaas te laat eraan gedacht om bij de motorzaak te stoppen toen ik er langs reed.

Groeten Dirk

Schrijver startweer
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 sept. 2007 18:38 
Hallo Bertha, ik heb je topic verplaatst naar 'algemeen', zodat het beter terug te vinden is.
Nogmaals: heel veel plezier in onze club!

Groet,
Gea (moderator)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 8 sept. 2007 10:24 
Bertha ik weet niet hoe het met je tijd gaat maar ouwe-jan wil toch wel een klein antwoordje terug
Enkelt en alleen hoe je deze club van CX rijders wel vind
en waar bemoei ik me nou mee je moet het zelf maar weten of je een antwoord of een vraag wilt sturen
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 even voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven