Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Foutje, moet kunnen, maar nu verder.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2007 22:46 | Aangepast door: Hansv 
Ik kocht een maand geleden een andere CX
Om een lang verhaal kort te maken, er treden steeds meer kleine gebreken aan het daglicht. Niets wat op zich een probleem mag heten, maar alles bij elkaar opgeteld is het heel wat. En het vreemdste van alles is, dat ik nog steeds vol vuur over de "rode" praat, en er geen vonkje enthousiasme te vinden is als ik het over de andere heb.

Daarom is HET BESLUIT genomen: De "Rode Rakker" moet in ere hersteld worden, en de blauwe zal daarna verkocht moeten worden, om de kosten te compenseren. Totdat de rode weer 'actief' is, wordt er blauw gereden, om toch te kunnen rijden.

Ik heb nog geen idee hoe ik het moet aanpakken, of hoe het te bekostigen, maar het besluit is genomen : Ik ga voor de terugkeer van de "Rode Rakker"

Harmony,
Hans.
( die terugverlangt naar 'zijn' rakker )

PS : de blauwe is te koop in de staat zoals ik 'em kocht, met een toelichting op alle tot nu toe geconstateerde gebreken. (maar die weten de meeste forummers al )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2007 10:08 
Hallo Hans, dat wordt weer een " dagje" sleutelen!
Je hebt mijn tel. nr!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2007 11:54 
Een mooi besluit Hans!
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2007 20:28 
Hallo Hans

Een Moedig besluit (de rode RAKKER staat al te trappelen volgens mij)ik hoop voor je dat het allemaal uitpakt zoals je het heb bedacht

Gr Arnold

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Foutje, moet kunnen, maar nu verder.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven