Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuw: GL500 rijder

Schrijver zealot
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2007 19:30 
hoi,

ik ben anton, hier als gebruiker zealot

ik heb sinds kort een gl500 om op te knappen,
ben erg blij met de motor en ik ben van plan hem goed te herstellen en veel te gaan gebruiken

woon in nijkerk, en knutselen met motoren is een van mijn hobby's
ik zal nog wel een paar vragen stellen, en hoop dat we elkaar zien tijdens een toerrit!

Schrijver Frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2007 20:18 
Hoi Anton,

Bedankt voor het voorstellen en welkom bij het clubje! Vergeet niet om ons een foto van je motor te sturen zodat ie erbij kan in de showroom.

Frans

Schrijver sieds

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2007 22:45 
Anton welkom,

Voordat je een vraag steld, probeer eens bij zoeken op het prikbord, je zult versteld staan hoeveel antwoorden je kunt vinden op de meest uiteenlopende vragen.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2007 23:52 
Hallo Anton,

welkom aan boord, da's Niekarker #3 geloof ik !

gr.

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 sept. 2007 00:19 
Idd, de 3e Niekarker! Hier de 2e (Frans de 1e?)
Welkom!

Groet Erik
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver emiel
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 sept. 2007 09:52 
Hoihoi,

ook vanuit Borne heten we je van harte welkom en wensen je veel plezierige en veilige GL kilometers toe!

Emiel & Andrea

Schrijver zealot
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2007 16:10 
das coowl 2 plaatsgenoten dus!

laat 3 mijn lievelingsnummer zijn!

ik heb een gl500 en een cx500(naja ) bijna een cx500

heb de cx gekocht (kwam van domijnen) met onbruikbaar frame, stuur en remmerij....... en daarna een gl500 gekocht van een kennis(motorsloop) een schade gl dus! dacht dat t een cx was haaha!

later kwam ik er achter dat de CX delen slecht pasten, en ben ik op zoek gegaan naar een GL500 die goed is om de schade gl te gebruiken als donor

ik HAD een gl50 gevonden van een lid maar ik rijd gisteren mijn band van mijn auto en de velg kapot (daar bij de shell ergens voor de niekarkers)
het geld wat ikwou gebruiken voor de GL500 op te kopen moet ik nu steken in een set nieuwe velgen(met banden)

nu is het idee in mij opgekomen gewoon op mijn gemak de CX en de gl op te knappen!
voor de GL heb ik een andere voorvork(poot) nodig en voor de CX een kenteken met bijbehorend frame en en zadel etc!

de cx wil ik dan opbouwen als "cafe racer" street-fighter of iets in die trend

wat een verhaal he! ben benieuwd wie het helemaal gelezen heeft!

gr.zealot nr 3!
(heeft een van jullie niekarkers nog een cx frame + kenteken liggen in de schuur die hij -zij wil doneren!

gr.anton

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuw: GL500 rijder

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven