Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

GL500 toegevoegd aan het motorpark.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 21 sept. 2007 08:51 
Omdat ik best wel lang doorrij in de winter met de motor, Ina ook wel graag eens luxe achterop wil zitten en ik best wel een kouwkleum ben had ik besloten te gaan zoeken naar een motor met een kuip. In eerste instantie dacht ik aan een BMW R100RT. Best wel luxe rijden, ik had in het verleden wel eens die van een buurman mee gehad maar toch blijven de prijzen wel hoog van die dingen. Aangezien Ina binnenkort ook een nieuwe keuken wil, hebben we besloten naar een andere oplossing te zoeken.

En die kwam ineens voorbij op marktplaats. Niet te gek ver weg, in Leusden. Dus maar eens gebeld en gisteren avond kon ik om 9 uur daar langs komen. De Silverwing GL500 ziet er goed uit, heeft in het verleden wel schade gehad maar dat is netjes gemaakt. Heeft een heel net blok, zonder olie lekkages e.d. heeft 19000 mile gereden en is van 1982 dus belastingvrij. Compleet met originele Honda kofferset en topkoffer. Hij rijd fijn en het blok klinkt goed en loopt lekker rustig rond zonder bijgeluiden.

Aanstaande zaterdag ga ik hem ophalen, kan bijna niet wachten!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 sept. 2007 13:57 
gefeliciteerd met je aankoop
veel veilige kilometertjes gewenst

Arnold

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 sept. 2007 18:31 
Van harte gefeliciteerd, Erik ! Vanwege keuken perikelen rijdt ik voorlopig nog GL650D.

Niet dat ik dat erg vindt, integendeel ! Ik rijdt er elke dag mee naar- en van m'n werk, zo'n 350 km in de week.
Soms over de snelweg, vaak binnendoor via Hoenderlo, Beekbergen, Loenen en/of Harskamp. Voor cursussen en werkbezoeken is 'ie ook heel geschikt. Het blijft verslavend leuk ! Als bonus is het ook nog 'ns goedkoop 1:20/22 en snel (langs de file's).

Misschien dat ik er nog een bekuipte variant bij koop, omdat deze zo wel erg veel kilometers maakt (in minder mooi weer).

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 GL500 toegevoegd aan het motorpark.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven