Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 sept. 2007 14:59 
"Een avatar (uitspraak: afa·tar soms ook wel: affà·tjar) is een klein plaatje, meestal tussen de 48x48 en 150x150 pixels groot, dat gebruikt wordt als gebruikersplaatje op fora op het Internet of op chatprogramma's als msn. Avatars staan meestal naast of onder de nickname van een lid."
Aldus Wiki.

Nu ook op je favoriete site!
Let erop dat je fotootje niet groter mag zijn dan 15kb en niet breder dan 80px.

Succes!
Frans

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:34 
Zoiets Frans???

Wel leuk, alleen een gepriegel voor je een foto op die grootte hebt.

Moet een andere manier voor zijn.

Lieke
(die niet wist wat ze moest kiezen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:43 
Heel leuk Frans!

Ik moest eerst even een fototje verkleinen etc. maar het is gelukt.

Harmony,
Hans.
( die soms erg zit te prutsen, maar dit vrij snel goed had )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:44 
Ja Ja die Lieke je maakt er weer wat van
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:55 
nou ik heb verkleind en gif ervan gemaakt maar hij wil niet hoor???
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#6 | Geplaatst: 25 sept. 2007 15:58 
hoe kan dat nou? ik heb niks meer gedaan en nu pakt hij hem wel...
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:07 
mijnhartje even door denken en dan lukt je alles
de oude man zit niet op zijn eigen competoeter en volgende week zal ik er even een rotzooi van maken
Frans wat is de volgende stap
[gekleurde achtergrond lijkt mij wel wat]

zacht roze of licht blauw rood mag ook maar niet te hard want ik ben eenkleinbeetje kleurendoof ,dan zie ik alles zwart en dat is ook een mooije achtergrond met gekleurde letters er in
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:13 
Maar dan moet iedereen wel een eigen kleurtje krijgen OJ... anders kunnen we het nog niet uit elkaar houden wie, wat is en schrijft..

Heb je bij MSN ook.

Lieke
(die het ook steeds leuker gaat vinden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:20 
Nou, hoe ziet mijn avatar eruit??
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:21 
zie ut al, snel een andere foto maken ;-(
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Frans
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:27 
Voor degenen die niet de benodigde software hebben om foto's te verkleinen zijn er verschillende online tools beschikbaar, zoals bij voorbeeld: http://www.fotoverkleinen.nl/

Frans

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:44 | Aangepast door: Roelof 
Test ! Ja, hij doet 'ut.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:45 
Eens kijken of het gelukt is ...
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver grietje
Gast 
#14 | Geplaatst: 25 sept. 2007 16:49 
he he he

is mij ook gelukt

Schrijver voorbijganger
Gast 
#15 | Geplaatst: 25 sept. 2007 17:27 
bij de gratis powertoys van microsoft kun je een of meer foto's in een handomdraai verkleinen.

http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/tips_trucs_windows/de sktop_powertoys2.aspx

Image Resizer
Met Image Resizer krijgt u een handig hulpprogramma voor het vlot wijzigen van de afmetingen van digitale afbeeldingen. Deze PowerToy wordt vooral gebruikt voor het verkleinen van digitale beelden voordat zij op Internet worden geplaatst of via e-mail verzonden. Het gebruik van dit hulpprogramma is heel eenvoudig. Ga in Deze computer of de Windows Verkenner naar een map waarin u afbeeldingen bewaart, bijvoorbeeld de map Mijn afbeeldingen. Rechtsklik op een afbeelding die u hier ziet en kies uit het getoonde snelmenu de optie Resize Picture(s).

Een venster verschijnt met daarin een viertal opties. De eerste is Small. Deze maakt relatief kleine afbeeldingen van 640x480 pixels of minder. De tweede optie, Medium, optimaliseert de afbeelding voor een beeldscherm met 800x600 beeldpunten. De derde optie, Large, optimaliseert de afbeelding voor beeldschermen met de veelgebruikte resolutie van 1024x768 pixels en de vierde optie, Handheld PC, tenslotte is bedoeld om afbeeldingen geschikt te maken voor het beeldscherm van een Pocket PC handcomputer. Kies een optie en klik op OK.

Naast de gekozen afbeelding wordt nu in dezelfde map een tweede, verkleinde afbeelding geplaatst. De bestandsnaam is dezelfde als bij het origineel, maar de kopie is voorzien van een toevoeging die de grootte aangeeft. Bijvoorbeeld Uwfoto (Small).jpg. Deze kopie verzendt u via e-mail of plaatst u op Internet.

Groet maar weer.

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven