Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dank jullie wel

Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 okt. 2007 10:22 
Beste CX-vrienden,

heel erg bedankt voor jullie lieve en warme reacties. Ik voel mij erg welkom. Ik heb ontzettend veel berichtjes en zelfs kaartjes van jullie gehad en mijn website is inmiddels druk bezocht. Echt heel tof om zo op de wereld te komen en meteen in de belangstelling te staan.

Jullie hebben me gewaarschuwd en het klopt...ik heb de allerliefste ouders van de hele wereld. Ik kan poepen en brabbelen dat het lieve lust is, ze blijven geduldig en aardig voor me. Ik heb natuurlijk nog niet serieus geprobeerd ze tot wanhoop te drijven, bijvoorbeeld door ze een nachtje wakker te houden. Dat hou ik nog als trucje achter de hand ;-)

Over een paar maanden ben ik niet meer zo klein en snoezig. Ik heb nu nog een goddelijk lijfje, maar voor je het weet ben ik net een Michelin mannetje. Tot ik kan lopen, dan train ik het er allemaal weer af. Met een beetje mazzal zit ik op SJK weer helemaal strak in mijn velletje. En dan pas ik moeiteloos in het motorzitje wat papa gaat maken ;-)

O ja, hou mijn website in de gaten, www.leoneric.nl Papa zet er steeds weer nieuwe fotootjes op. Ik hoop trouwens dat ik de meest genante shots en poses achter de rug heb (zoals in mijn blootje in de tummytub). Als papa me dat nog een keer flikt, poep ik in 24 uur 12 luiers vol, dat zal 'm leren!

Nou, dat was het weer. Ik weet niet wat ik nog meer kan vertellen. Nogmaals dank, ik hoop nog vaak van jullie te horen en te zien natuurlijk,

Dada,
León

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 19 okt. 2007 10:46 
Hallo León, ik ben blij voor je dat je het zo getroffen hebt met zulke kanjers van ouders! Geniet er maar van zolang het kan, voor je het weet zijn ze bejaard!
Er staan leuke foto's op je site, maar vraag de volgende keer aan je vader of je op de echte motor mag. Tot ziens in SJK.
Groeten, Marcel.
leon
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 19 okt. 2007 10:57 
Hallo León,
Wat zijn er veel foto's bijgekomen, de afgelopen tijd. Je bent erg fotogeniek. Die grijns op het gezicht van papa, zit die er op vastgebakken? Dat lijkt me wel, met zo'n zoon als jij.

Leuk dat je ons op de hoogte houdt. Schrijf je over een poosje nog eens wat op deze site? (Dan moet je wel papa even achter de pc vandaan jagen, maar ik denk dat hij je nu nog niks weigerd.)

Groetjes,
Gea

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 okt. 2007 12:20 
Heey León,

Geweldig dat je ons op de hoogte blijft houden over de kunsten van je ouders! Ze hebben wel een beetje hebben moeten wennen zeker? En ik zag dat je je ouders ook al lekker aan het wandelen hebt gezet! Geeft nix hoor, op hun kunnen ze wel wat beweging gebruiken! ;-) Onthou goed dat je al helemaal bent opgenomen in de CX familie!

Groet Erik.

PS Edward, maak eens snel een eigen CX-login voor die jongen!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 okt. 2007 12:49 
Ha León!

Goh knulletje, dat je al zo goed "De Nederlandsche Taal" beheerst...

Als ik die foto hierboven zie moet ik gelijk denken aan die slogan van Esso: "Stop een baby in je tank!"

Nu maar sparen voor een MyFirstHonda.

Groeten, Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Willy Van Waeyenbergh
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 nov. 2007 21:24 
Ik moet door omstandigheden mijn Honda CX500 C (1983) van de hand doen - Nu zoek ik een schaalmodel te kopen (kwestie van sentiment ...): ofwel iets wat er is, dus kant en klaar, ofwel zo iets wat je met plakwerk zelf moet bouwen. het maakt niets uit.
Heeft iemand een idee waar ik dit kan vinden ?
Alvast bedankt voor uw reactie(s) !
een hopeloze CX fan

Schrijver MAST

Moderator 
#7 | Geplaatst: 14 nov. 2007 23:07 | Aangepast door: MAST 
Hallo Willy, jammer voor je dat je jou CX moet verkopen.j Een tip, je kan deze vraag beter bij "vraag en aanbod" stellen.
Zover ik weet zijn er alleen van de CX 500 turbo bouwdozen te koop geweest. Soms kom je die nog tegen op marktplaats of Ebay. En er zijn "die-cast" modellen, ook van de turbo versie. Sommige daarvan zijn echter zeer slecht nagemaakt. Op Ebay ben ik dit model tegen gekomen. Persoonlijk zou ik er geen 14 dollar + verzendkosten voor over hebben...
In Duitsland is hetzelfde model voor 4 euro te koop: CX500 turbo
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 3 dec. 2007 20:52 | Aangepast door: MAST 
Op Ebay gezien, met als hoogste bod tot nu toe van 51 euro. Tamiya CX 500 Model
Marcel.
Hondacx500.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dank jullie wel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 [ Hans, Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven