Beste CX-vrienden,
heel erg bedankt voor jullie lieve en warme reacties. Ik voel mij erg welkom. Ik heb ontzettend veel berichtjes en zelfs kaartjes van jullie gehad en mijn website is inmiddels druk bezocht. Echt heel tof om zo op de wereld te komen en meteen in de belangstelling te staan.
Jullie hebben me gewaarschuwd en het klopt...ik heb de allerliefste ouders van de hele wereld. Ik kan poepen en brabbelen dat het lieve lust is, ze blijven geduldig en aardig voor me. Ik heb natuurlijk nog niet serieus geprobeerd ze tot wanhoop te drijven, bijvoorbeeld door ze een nachtje wakker te houden. Dat hou ik nog als trucje achter de hand ;-)
Over een paar maanden ben ik niet meer zo klein en snoezig. Ik heb nu nog een goddelijk lijfje, maar voor je het weet ben ik net een Michelin mannetje. Tot ik kan lopen, dan train ik het er allemaal weer af. Met een beetje mazzal zit ik op SJK weer helemaal strak in mijn velletje. En dan pas ik moeiteloos in het motorzitje wat papa gaat maken ;-)
O ja, hou mijn website in de gaten,
www.leoneric.nl Papa zet er steeds weer nieuwe fotootjes op. Ik hoop trouwens dat ik de meest genante shots en poses achter de rug heb (zoals in mijn blootje in de tummytub). Als papa me dat nog een keer flikt, poep ik in 24 uur 12 luiers vol, dat zal 'm leren!
Nou, dat was het weer. Ik weet niet wat ik nog meer kan vertellen. Nogmaals dank, ik hoop nog vaak van jullie te horen en te zien natuurlijk,
Dada,
León