Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Herfst ...

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 okt. 2007 21:09 | Aangepast door: Johan de Vries 
We hebben een paar mooie heldere dagen achter de rug, waarbij mede door de wolkenloze hemel met name s'nachts de temperatuur gaat dalen.

De eerste nachtvorstjes van het jaar hebben we te pakken, en zo ritste ik van de week de binnenvoering in mijn motorpak, waarmee het voorlopig goed uit te houden is.

Wel extra opletten op de bladeren op de weg, vergroote kans op uitglijders, en de laagstaande zon. Maar verder; heerlijk motorrijden onder een goudgele lucht. Het 'een frisse neus halen' wint aan betekenis.

Het windscherm en het warme pak doen prima hun werk, en verder: blijven rijden zolang het nog leuk en verantwoord is. Ik heb er zin in.

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 okt. 2007 23:44 | Aangepast door: Erik1 
Ja hoor Johan, ik geef je helemaal gelijk! Ik doe hetzelfde. Lekker achter de kuip en dus bijna geen last van de kou. Prima motor weertje.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 okt. 2007 20:08 
vandaag van geertrtuidenberg naar oosterwolde in friesland gereden, dus dikke trui, 2 t-shirts, dikke broek aan, wintervoering in jas en broek, sjaal om, 2 handschoenen, 2 paar sokken.
nog koud gehad in de wind op de snelweg, last van koude vingretoppen en koude benen

geen zin in de winter!
ex-cx, huidige cb1300A

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Herfst ...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven