Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Temperatuurmeter doet het niet

Schrijver Peter Pijlman
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 okt. 2007 15:18 
Hallo mensen

Heb maand geleden mijn 2de cx500 C(1982) gekocht. Nu doet mijn temeratuurmeter helemaal niks. Heb de meter(toerenteller) open gehad.
Draadjes zitten volgens mij goed. Nu zou een sensor kapot kunnen zijn. Waar zit deze sensor? Kun je daar makkelijk bij? Kan ik ook controleren of deze kapot is?
Voor de rest een perfecte motor.
2de vraag, Heb andere uitlaatdempers gemonteerd.
Die erop zaten waren niet mooi en waren zeker 15cm korter.Heeft dat invloed op de prestaties van de motor?

groeten
Peter Pijlman

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 okt. 2007 22:17 
Hallo Peter, hoe het precies zit met de temp meter van de Custom modellen weet ik niet. Op het prikbord is al eerder geschreven over de temperatuur meter. Er is sprake van een 7 volt regulator voor de voeding van de temperatuurmeter. Lees anders DIT verhaal maar. Weet je ook gelijk waar de sensor zit!

Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 okt. 2007 22:29 
Ik heb nog een tellerblok van een custom liggen met temp meter,

belangstelling dan ff mailen.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 okt. 2007 23:41 
die uitlaten die korter zijn zijn waarschijnlijk originele honda dempers, en de langere zijn imitatie jama dempers

kwa prestaties bijna geen verschil, alleen de jama demper is iets luidruchtiger en heeft een andere bevestigingsbeugel.
ex-cx, huidige cb1300A

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Temperatuurmeter doet het niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven