Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dat gaat de goede kant op

Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 nov. 2007 12:15 
In de afgelopen weken sneuvelde het plan van PvdA milieuminister Cramer om APK voor motoren in te voeren. Dat was een goede zaak.
Enkele weken later kwam het CDA met een pleidooi om - bij invoering van de kilometerheffing - motorrijders een fikse korting te geven.

En gisteren lanceerde Rijkswaterstaat een nieuw experiment: filebestrijding met behulp van motoren. Kennelijk begint het in Den Haag langzaam door te dringen dat motoren niet bijdragen aan het fileprobleem. Nog sterker: met behulp van de motor kunnen files zelfs bestreden worden.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 nov. 2007 13:28 
Gaat zeker de goede kant op. Nu maar hopen dat het ook echt de goede kant op gaat, want voor dat je het weet bedenken ze weer wat nieuws.

Heb jij nog wat over de benzine gehoord, wordt die goedkoper of duurder.
Dus de staat spekken doen we toch wel.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 6 nov. 2007 16:13 
Ga mijn motor afstellen voor Petroleum of Kerosine wat nog beter is
Laat de staat maar waaijen misschien maak ik er wel zonne energie op
dan hoef ik geen belasting meer te betalen
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 nov. 2007 01:09 
Ik mocht bij de introductie "Weginspecteur op de motor" aanwezig zijn. Voorlopig (1 jaar) wordt er proef gedraait met 2 BMW R1200RT's en 2 Suzuki 650 V-Strom's.
Gelukkig was ik zelf op m'n GL, anders was ik niet op tijd thuis gekomen vanwege de files rond Rotterdam.

Groet, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 nov. 2007 18:38 
Hey Roelof! Krijg jij nu binnenkort ook een dienstfiets? Of heeft dat er niets mee te maken? Tegen die tijd willen we het graag horen, en een foto zien....

Groetjes,
Gea

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 nov. 2007 11:56 
Aloha Gea,

Ben druk aan het lobbyen voor een BMW R1200GS (Adventure). Mag desnoods Rijkswaterstaat geel, met groene strepen zijn. Ik houdt je op de hoogte.

Groet, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dat gaat de goede kant op

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven