Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Connectortjes gevonden.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 nov. 2007 23:47 
Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een klein stukje toegevoegd aan mijn motorlog. Het gaat over connectoren voor de statortester , en een praktijktestje.
Lees er meer over op mijn
motorlogboek.

Harmony,
Hans.
( die best een beetje blij is met z'n 'nachtrit' )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 nov. 2007 10:34 
knap werk hoor,
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2007 10:38 
Stom stom Hans ik bedenk me dat ik ook nog een kapotte CDI heb liggen en daar had jij de stekkers ook wel van mogen hebben.
Maar goed je bent nu voorzien en je vehaal leest weer lekker weg.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 nov. 2007 10:58 
Heey Hans,

Dat is inderdaad een bekende garage, die van Frans, waar jij geweest ben! Met netjes geordende schappen met veel onderdelen erin! Kan ik een voorbeeld aan nemen. Je ziet, in een goed magazijn grijp je niet snel mis! En handig dat jij nu weer verder kan met je statortester.

Frans z'n frame staat nu even bij mij. Ik heb er gisteren avond even wat gaatjes in dicht gelast. Frans kan hem weer komen halen en alles netjes spuiten. En dan weer lekker opbouwen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 nov. 2007 11:09 | Aangepast door: Floris 
Die 8 polige Honda connector is lastig te vinden. Ook Rick Donkers heeft 'm niet. Maar als je een andere Honda connector zoekt dan is hij een goed adres om te onthouden. Rick Donkers staat vaak op de Vehikel beurs in Utrecht.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Connectortjes gevonden.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven