Hoi Allen,
Na wat berichten en vragen, vind ik het nu wel op zijn plaats om mij hier voor te stellen.
Mijn naam is Paul van leeuwen getrouwd, 2 dochters en a.s. feb. 50 jaren jong, ben geboren in Vlaardingen en heb tot 1998 in de buurt van vlaardingen/ Schiedam? Delft/Hoogvliet enz. gewoond en woon nu in een dorp tussen Slagharen en Coevorden.
Ben in 1976 begonnen met motorrijden( was niet eerder 18) en daar nooit mee gestopt, via allerhande motorfietsen zowel 2 als viertakt, heb ik ook nog allerlei motorsport dingen gedaan, heb eind jaren 70 trial gereden en begin jaren 80 geraced in de sportklasse A, de 500 en de zijspanklasse, na wat sport stilte heb ik nog van 91 t/m 2002 racedemo,s gereden bij het CRT en toen ik het wat kalmer aan wilde doen, ben ik terug gegaan naar de trial met motors van eind jaren 70/ begin jaren 80( Classic Trial dus).
Honda loopt eigenlijk als een rode draad door mijn motorgeschiedenis en dan voornamelijk de 4 cilinders, daarnaast heb ik al heel lang een lief/haat verhouding met MZ en rij daar best veel kilometers mee, zowel op 2 alsook op 3 wielen.
De Cx die ik laatst gekocht heb, heb ik gekocht omdat de CX mij technisch altijd geboeid heeft en ik het daarom een leuk knutselobject vind.
Zo nu stop ik maar, anders is het net of ik dit forum vol wil schrijven.
Groet:
Paul van Leeuwen |