Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Balen!!

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 17 dec. 2007 10:08 | Aangepast door: Erik1 
Heey Allemaal,

Wat niemand wil overkomen is mij vanmorgen gebeurd. Onderuit gegaan! Bah dat is echt balen. Vooral omdat het met de Silverwing is. Je kijkt even in je spiegel en weer naar voren en daar staat een auto stil. remmen! en boem.. daar lag ik. zonder de auto geraakt te hebben en gelukkig ging het allemaal niet hard. De schade lijkt mee te vallen maar de schade aan mijn ego is niet te herstellen. Wel met de helm tegen de grond gegaan, daar zal dan wel een andere voor moeten komen. En het linker knietje doet wat pijn. Ik was nog niet ver van huis dus ben ik terug gegaan om met het zijspan naar het werk te gaan. Vanavond eens even goed gaan bekijken wat de schade is. Bah bah. slecht begin van de dag.

Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 dec. 2007 10:59 
Erik, sterkte er mee !!!
Maar wat betreft ego, ik ga (en hoop nu ging) gemiddeld 1-2X per jaar onderuit, maar mijn ego is nog steeds prima hoor.
Wel jammer van de Silverwing en hopelijk gaat dat knietje snel over, maar zolang het blik is.............ook alweer een dooddoener........toch jammer.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver emiel
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 dec. 2007 11:38 
Aloha,

heel veel sterkte ermee!
Gelukkig is het (zo te lezen) allemaal nog goed afgelopen en tja een gedeukt ego daar kom je wel overheen, hopelijk valt het knietje mee en natuurlijk de schade aan de silverwing.

Emiel & Andrea

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 17 dec. 2007 12:30 
hoi erik,

die deuk hebben we allemaal wel last van na zoiets, dat slijt weer wel weg. meestal heel langzaam, beterschap met je knietje maar die heelt weer vanzelf, dus zeg ik altijd maar net als mijn moeder zei als ik met de fiets gevallen was;

beter je knie kapot als je broek, want die moet ik repareren en je knie geneest vanzelf weer.

dus bij deze, hoop ik dat ook je silverwing inderdaad een niet te grote deuk in zijn imago heeft opgelopen?

groetjes werner en grietje
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 dec. 2007 12:52 
He wat rot voor je, heb je een excuus om niet te gaan werken kun je met een andere motor naar het werk.

Hopelijk heeft de kuip het meeste opgevangen, blijft nog duur maar de motor zelf heeft dan minder schade (stuur krom, kleppendeksel doorgeschuurd).

hopelijk de grijze massa niet teveel laten stuiteren, want dat geeft ook weer zoéen hoofdpijn.

doe het voorlopig nog maar rustig aan en zoals de grote wijzen het al zeiden "bones heal girls dig scars"

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 17 dec. 2007 14:36 
Erik toch.....

Kijk je eens netjes in de spiegel, en dan staat er in ene een auto pal voor je. Net wat je zegt, t'ging gelukkig niet hard.
De positive kant van de zaak is dat je nu een goed excuus hebt om een nieuwe helm te kopen..........

En ja, die deuk in je ego, daar is eigenlijk geen goed recept voor. Anders heb ik zelf nog wel een paar deukjes in m'n eigen ego die bijgewerkt kunnen worden.

Sterkte met de Silverwing.

Harmony,
Hans
( met veel deukjes in zijn ego )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver puk
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 17 dec. 2007 18:00 
zoals reeds gezegd hestelt je ego best wel, en hopelijk loopt het los met je knie,
voor je silverwing , ach, jammer natuurlijk maar god zei dank , herstelbaar
komt allemaal wel goed hoor
groetjes Puk
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#8 | Geplaatst: 17 dec. 2007 18:34 
Ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Nadeel: Silverwing kaduk
Voordeel: weer lekker zijspan gereden.

Groet en sterkte:

Paul

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 17 dec. 2007 19:51 
Erg vervelend voor je Erik

Ik hoop dat het een beetje te repareren valt
maar jij bent zo handig met kunstof om koplampen te maken dus zal dit je ook wel gaan lukken alleen een beetje tijd en daar komt nog genoeg van
ben je in ieder geval van de straat
Als je knietje nu maar niet te veel problemen geef kun je er snel aan beginnen
gelukkig ging het niet hard
en ja ff niet opletten en je bent gegarandeerd te laat maar zoals altijd wie zonder zonden is werpen de eerste steen
het gebeurd ons allemaal en als het dan met relatief weinig schade is mogen we er dankbaar voor zijn
Sterkte Arnold

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 17 dec. 2007 21:15 
Hoi Allemaal,

Wat een bemoedigende woorden van iedereen!! Hartelijk dank hiervoor!!

Ik heb bij thuiskomst de schade eens bekeken en heb op de kuip een dikke kras ontdekt op het uitstekende deel onderaan. En op de uiterste punt bij het linker knipperlicht. En verder nergens.... het linker stepje, de middenbok en het achter stepje hebben de rest opgevangen!! Op de koffer set zit nieteens een krasje! Ik ben helemaal perplex. Ik ga opzoek naar een lakstift en dan moet dát goedkomen.

M'n helm lijkt alleen maar iets lak schade te hebben, weet nog niet goed of ik hiermee door blijf rijden of niet.

De knie is alleen nog maar pijnlijk als ik er overheen vrijf, niet vrijven dus...

Nou m'n ego nog, dat zal wel een probleem blijven... op 't werk werd ik bij het naar huis gaan gemaand om vooral voorzichtig te doen. Moet ik altijd van Ina was meteen mijn antwoord!

Allen dank voor het meeleven!!

Groet Erik. ( die je voorlopig alleen op 3 wielen tegen kan komen. )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 dec. 2007 21:31 
gelukkig valt de schade dan mee
en dat ego ach daar hebben we allemaal last van
dat slijt wel weer hoor als je een paar keer zo'n blik de fout in zie gaan wat jij voor die tijd al aan zag komen komt je ego er wel weer boven op

Arnold

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 17 dec. 2007 22:51 
Nou Erik,

ja, da's balen ! Heb je 'm net krijg je dat. Maar positief blijven, onderuit gaan en niet meer persoonlijke schade dan een zeer knietje en een helm is niet slecht, en dan verder kunnen gaan op de volgende eigen CX da's luxe!

En niet te hard met de tandjes knarsen als je naar de GL kijkt, de tandarts is pas echt duur !

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 17 dec. 2007 23:12 
dit gebeurt iedereen wel, niemand is nooit gevallen denk ik!
ben onlangs ook onderuit gegaan met mijn cb900 bol d'or maar was vanwege een olieplas!
groeten chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 17 dec. 2007 23:40 
Dat is vervelend! Gelukkig heb je jezelf niet al teveel bezeerd. Toch geen pretje om je Silverwing te laten vallen want dat zijn toch wel zware jongens.

Bewijst toch wel weer hoe stevig al dat plastic is. Gelukkig valt de schade mee en je ego ach, daar kom je wel weer overheen. Dit is iedereen wel eens overkomen en er zjin zeker ergere gevallen om je ego te bezeren.

Success met de reparaties en als er iets benodigd is dan zijn er vast wel mennsen hier die je aan dingen kunnen helpen.

groeten,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 19 dec. 2007 14:48 
Nog steeds????, de zon schijnt toch al weer bij jou, zij je net op de andere toppic.
Laten we blij zijn dat alles met een sisser af loopt.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Balen!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven