Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Iets verkeerds gezegd ???????

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 dec. 2007 14:55 | Aangepast door: A Koopmans 
naar aanleiding van Honda cx van 07.09.1978

iets verkeerds gezegd ???

ik heb bij vraag en aanbod een zinnetje gezet
(dit draadje zal net als het vorige ook wel zonder resultaat doodlopen
ben ik bang)

Is hier iets verkeerds aan of heb ik het zo raar gesteld

reageer asjeblief want ik ben mij van geen kwaad bewust
en als Will dit zich zo aantrekt sorry daarvoor

maar in het licht van de vorige advertentie van hem en de opmerking van
(geldgebrek) en (niet zeuren over een paar tientjes) en (Dus voor een prijs van een halve euro per cc ben ik echt niet aanspreekbaar.)

dan daarna de opmerking van Yvan (ik heb er dan ook maar 150 euro voor betaald. Ik weet ondertussen ook wat het prijskaartje is van een restauratie... )Dit gecombineerd bracht me tot de opmerking die ik schreef
(dit draadje zal net als het vorige ook wel zonder resultaat doodlopen
ben ik bang)
en vervolgens de sluitng van het draadje door Will

Als ik hiermee de mensen al weg jaag zal ik mij voortaan van commentaar onthouden ik ben dan schijnbaar te assertief of zo

Gr A Koopmans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 dec. 2007 16:04 | Aangepast door: Hansv 
Geachte heer Koopmans (ahum....)

Naar mijn beste mening is in voornoemde communicatie geen onvertogen woord gevallen. (klinkt goed he?)
Ik ben van mening dat de verwachtingen van de aanbieder ten aanzien van het verlangde prijspeil door de realiteit achterhaald zijn. Dit kan enige wrevel teweegbrengen. (weer zo'n mooie zin )

Kort samengevat:
Arnold, trek het je niet aan.

Harmony,
Hans.
( die zich van een paar maand terug een soortgelijk gedoe kan herinneren, wat toen ook niets opleverde behalve een hoop onrust )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 28 dec. 2007 16:06 
Hr. Koopmans U staat niet alleen met uw opmerking, ook ik ergerde mij aan de opmerking van ene Will die suggereerde dat een CXberijder wel moest weten hoe een CX er uitziet en er aan voorbijgaat dat een CX van bijna 30 jaar oud er uit kan zien als of deze van een motorkerkhof is gehaald. Dus als Will nog wel een keertje op de site kijkt Koopmans vraagt niet naar het model maar naar de uiterlijke toestand van een CX.. en die kan van fiets tot fiets verschillen en Daar hangt het prijskaartje vanaf en niet van de geestelijkegezondheidstoestand van de huidige bezitter van deze fiets.
gegroet ene Hr. Will namens Beussie.

Schrijver voorbijganger
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 dec. 2007 16:20 
Ik heb mijn reacties al gegeven in het andere topic.

Wat ik daarmee wilde beogen is een beetje realiteitsbesef teweeg brengen.
Ik weet niet of dat is gelukt maar het is de keuze van Will wat hij er mee doet.

Koopmans Idd trek het je niet aan.

Schrijver yvan
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 dec. 2007 17:54 
Ik heb in het andere topic mijn email-adres vermeld.

Als de genaamde "Will" nog wenst te reageren, mag hij dat nog steeds doen.

In het beoordelen van een mogelijk project moet je realist zijn en niet nostalgisch. Anderzijds is een CX redden van een gewisse dood altijd wel het overwegen waard... maar het moet economisch verantwoord zijn.

Daarom vrees ik voor de CX van Will het ergste. Als hij zelf al besloten heeft om de motor te slopen zal die beslissing wellicht zijn ingegeven door het besef "hier is niets meer van te maken".

Ik wacht in elk geval nog op een reactie. Gaan kijken kost enkel de moeite en de diesel en.... wie weet ????

Yvan
(die de dingen steeds positief wenst te zien, al gaat ie wel eens op zen bek)

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 dec. 2007 18:44 
Een tijdje terug heb ik als ik mij goed herinner
leuke zaken gedaan met Will, omtrent een paar CX onderdelen.

Prettige afhandeling, gesprekje als motorrijders
en sleutelaars onder elkaar, helemaal okee ...

Denk dat er best goede wil is.

Johan de Vries
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver MIOB
Gast 
#7 | Geplaatst: 28 dec. 2007 21:09 
@ algemeen

Waarom zou je de opmerking over het niet hebben van een foto zo gepiqueerd opvatten? Dat was niet hoe ik het las iig. Ik vermoed dat will wat problemen heeft gehad met serieuze biedingen en dat daar wat irritaties ontstaan zijn. Iets wat ik mij maar al te goed kan voorstellen.

Hoewel niet geheel begreep waarom dat topic nou gedoemd was gesloten te worden denk ik ook niet dat dat enigszins met de opmerking daarover te maken heeft.

Als will dit topic leest zal hij zich in elk geval niet veel welkomer voelen vrees ik. Internet is plat, je ziet geen gezichtsuitdrukkingen, je hoort geen toon. In het betreffende draadje was daarom volgens mij sprake van een communicatiestoring en geen onwil van welke kant dan ook.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Iets verkeerds gezegd ???????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Ron, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven