Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Toch maar begonnen met de CX

Schrijver whaaa
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 dec. 2007 20:29 
Na lang dubben wat te doen met mjn cx500c, (o.a. stator probleem) tussen verkoop en opknap heb ik maar besloten om de CX weer goed lopend en mooi te krijgen. (Verkoop schoot ook niet echt op.)

Vorige week heb ik een stator, pakkingen en koppeling besteld en vandaag was het dan zover, het blok ging er onderuit. Een grote onderneming voor mij, aangezien ik geringe sleutelervaring heb. Gelukig ben ik nog geen problemen tegen gekomen, gewoon boutjes losdraaien en het blok eruit halen. Het open maken bewaar ik voor later deze week.

Binnenkort dus weer een goed rijdende mooie cx op de weg. (hoop ik)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 dec. 2007 21:03 
goede zaak
hopelijk kom je niet te vel problemen tegen
veel suc 6

Schrijver Dinges
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 dec. 2007 08:50 
Whaa veel succes met de operatie. Met een wph en de verhalen van Marco op deze site moet het ook voor iemand zonder sleutelervaring te doen zijn, als je maar alles goed leest en rustig blijft.
Moet zelf ook nodig een nieuwe ketting in mijn blokje leggen maar ben te bang dat het me niet in 2 dagen lukt en meer tijd heb ik eigenlijk niet.
Hoop de vorderingen hier op de site te mogen volgen.

Nogmaals succes, Dennis

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 dec. 2007 08:54 
Hoi Whaaa,

Kun je vertellen waar je de stator vandaan hebt?

Groet,
Frans

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 jan. 2008 12:11 
hoi,

Ik heb de stator bij Carmo elcetronics besteld, maar nog niet binnen. Ik ben gewoon vast begonnen, ik heb toch vakantie. Al met al kom ik er wel uit.

Schrijver whaaa
Gast 
#6 | Geplaatst: 4 jan. 2008 18:51 
Ik heb inmiddels alles binnen. De stator is gemonteerd. De koppeling gaat binnenkort gemonteerd worden. Ik begin me af te vragen ofdat ik niet gelijk het een en ander aan onderhoud kan doen, nu het blok toch open ligt.

Ik lees bijvoorbeeld het een en ander over deafdichtingen bij de waterpomp. ik heb dat ding open gemaakt en het ziet er daarachter best smerig uit. Is het raadzaam om zo'n afdichting ook te vervangen?

En nog eenb vraag, hoe krijg ik pakkingresten het weg. Sommige stukken krijg ik echt niet weg.

Dirk, die enthousaiast bezig is weer iets van z'n CX te maken.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Toch maar begonnen met de CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven