Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

even voorstellen....

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 jan. 2008 23:12 
hallo forum bezoekers/leden,

wel zo leuk om mij even voor te stellen,aangezien ik mij net heb geregistreerd/aangemeld.
ben op dit forum beland nadat ik de showroom bekeken heb en de brutale vraag gesteld heb om er ook in te mogen staan. heel vriendelijk en gastvrij werd mij de toestemming verleend en sta nu te pronken in de showroom samen met mijn gl 500!
kort even hoe of wat..
ik ben 39 jaar,getrouwd en samen met mijn vrouw hebben wij de zorg over 4 kinderen. ik heb 2 maanden geleden(samen met m'n schoonzoon)het motorpapiertje gehaald. wat is nu het papiertje hebben en geen motor? dat is dus niks!!dus heb een silverwing(die in de showroom)gekocht en heb daarmee mijn eerste kilometertjes mee gereden. vorige week kwam ik in contakt met sealot(via motorforum)voor een stel valbeugels voor de gl en om een lang verhaal kort te maken..heb z'n motor(hier wel bekend welke denk ik..toch evert?)nu in mijn garage staan. heb er nu dus twee!! lijkt allemaal inpulsief,maar heb de tweede gekocht omdat m'n schoonzoon natuurlijk ook graag rijden wil. aangezien hij meteen zo'n snelle jelle buikschuiver in z'n hoofd had,leek mij dit de beste keus.(lees":veiliger!!) we hebben vandaag lekker stuk met z'n tweeen gereden en hij vind dit toch leuker dan bloedhard op de snelweg! (missie geslaagd!)

hoop dat jullie mij nu iets beter kennen en mochten er vragen zijn, stel ze maar. mijn e-mail is zichtbaar(geloof ik?) en anders ergens op een topic kun je vast wel mij bereiken.

tot horens!

andre

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 6 jan. 2008 23:27 
Dank je wel voor het voorstellen, is idd wel zo netjes. Ik heb dat ooit ook eens gedaan.

Schrijver emiel
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 jan. 2008 06:28 
Aloha,

vanuit Borne welkom hier en veel plezierige en veilige GL kilometers toegewenst!

Emiel & Andrea

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 jan. 2008 10:16 
Beste Andre,

Welkom bij de gezelligste motorclub van Nederland! We hopen je natuurlijk ook eens te zien bij een van de evenementen dit jaar. Hou de agenda in de gaten en kijk of er iets leuks voor je tussen zit.

Frans

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 even voorstellen....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven