Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

hefbrug

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 jan. 2008 16:46 
Ik heb bij van cranenbroek een motor hefbrug gekocht.
was een aanbieding van 235 voor 165E , met de motor erop heft hij niet zo hoog maar nog steeds hoog genoeg om er makkelijk aan te werken, de motor moet wel op de middenbok geplaatst worden want het achterwiel blijft op de klep staan en dat werkt niet.
dik tevreden tot nu toe behalve op de cx, voorband gerepareerd en met het goed plaatsen van de opnemer voor de snelheidskabel mijn vinger klem gezet maar dat zien jullie op de borrel wel auw.
cosmar( blij met tranen van de pijn)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver antonio
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 jan. 2008 17:50 
die hefbrug is voor bromfietsen
voor motoren heb je een uitsparing voor het achterwiel
en is die zwaarder en ook veel duurder gr antonio

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 jan. 2008 21:09 
Zo lang het gewicht wat de hefbrug kan beuren groter is dat het gewicht van de motor is het toch geen probleem al was het een hefbrug voor een autopet
wat maakt het nu uit wat voor naam er aan hangt
de hefbrug is geschikt tot 360 kg
de CX weegt minder dan 250 kg
Geen probleem zou ik zo denken lekker makelijk sleutelen is zo in ieder geval beter voor je rug

gr Arnold

Schrijver antonio
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 jan. 2008 22:53 
ze zijn tekort voor motoren daarom rust er 1 wiel op de klep en bij het omhoog gaan gaat de klep naar beneden
het werkt alleen op de middenbok op de zijstandaart lazerd die om
ik heb namelijk dezelfde gr antonio

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 13 jan. 2008 00:27 
165E , met de motor erop
Niet duur, hoor!
Is het een mooie motor...???

grrrrrr Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 jan. 2008 09:21 
Dirk is de leukste thuis, op de deurknop na.
Want die geeft iedereen steeds opnieuw een hand.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver MIOB
Gast 
#7 | Geplaatst: 14 jan. 2008 10:04 
Ik ha dhier al geantwoord, maar dat stata e rblijkbara niet 'meer' bij??

Wiij hebben er zelf een gemaakt van restmetaal en een garagekrik, maar wat je het meeste hioort is dta mensen een oud ziekenhuis bed op de kop tikken (even vragen bij een zieken/verzorgingstehuis). Gaat electrisch omhoog en hoef je alleen maar een oprijplank tegenaan te leggen.

De kosten zijn meetsal 100 - 150 euro.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 14 jan. 2008 13:10 
Ja, zo'n bedje heb ik ook in de garage staan. Het koste mij nada, noppes, niets dus. Maar dat komt dan weer omdat Ina, mijn vrouw, in het ziekenhuis werkt. Er zit helaas geen elektrische pomp op maar een voet pomp (oud model bed). Ik heb het bed wel smaller gemaakt omdat dat beter in de garage paste én je beter bij de motor kan. Met de CX en de GL heeft ie helemaal geen probleem. Alleen het zijspan erop wil nog niet zo lukken ;-)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 hefbrug

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven