Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Genieten in de file........ (radio 1/wereldomroep)

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 22 jan. 2008 23:33 | Aangepast door: coenox 
Waar deze website al niet toe kan leiden: twee weken geleden werd Lieke benaderd door journalist Maurice Laparlière van de Wereldomroep/ radio 1. Hij was bezig met een serie over filerijden en had haar reactie gelezen n.a.v de poll over filerijden. Hij was met name op zoek naar mensen die wel lol hebben in filerijden (zij wel...) . Afgelopen vrijdag is hij langs geweest om haar en Stephanie te interviewen. Ik mocht zelf ook nog wat zeggen... Na de tape volgekletst te hebben, zijn Lieke en Stef op de motor, met zender, door de file gaan rijden.

Vandaag hoorden we in een vooraankondiging al dat 'Maurice zich verheugd op een blondine op een stoere motor'. We zijn benieuwd. Wie het wil horen:
Het item is woensdag (23) en donderdag (24, twee verschillende delen) te
horen bij de Avro en de Wereldomroep. Op Radio-1 tussen 15 en 16.00 uur. En tussen 17.30-18.00, 18.30-19.00 en 07.30-08.00 uur bij de Wereldomroep, in het programma Nieuwslijn-Magazine. Het gaat dus in totaal om twee bijdragen die bij de Wereldomroep dus nog een paar keer herhaald worden. De ether-frequentie van Radio-1 is 98.9 FM Luisteren naar de Wereldomroep gaat eenvoudig via www.wereldomroep.nl. Je kunt het nog naluisteren op de site en we krijgen zelf nog een mp3tje.

Coen
(die natuurlijk trots is dat nu eens zijn vrouw op de radio komt en eens niet naar zichzelf hoeft te luisteren)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 jan. 2008 00:42 
Volgens mij is iedereen één en al oor!!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 jan. 2008 07:48 
Nou ja zeg......

Zo zie je maar wat er allemaal kan gebeuren.

Ik ben heel benieuwd wat die "blondine op een stoere motor" te vertellen heeft.

Harmony,
Hans.
( grijs, niet blond )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 23 jan. 2008 09:52 
Leuk !
Ik wacht het af.
Eens kijken of ik de juiste zender ingesteld heb...

Groeten,
Dirk
( kaal, niet grijs )
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver theojansen
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 jan. 2008 11:14 
ik ga luisteren!
theo
(grijs en kaal)

Schrijver grietje
Gast 
#6 | Geplaatst: 23 jan. 2008 12:22 | Aangepast door: grietje 
gaat ook ff luisteren

groetjes grietje (die wel blond is )

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 23 jan. 2008 14:43 
probeer te luisteren want het is niet elke dag dat een CX (geen dautje) als stoer wordt omschreven LOL

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 23 jan. 2008 14:50 
Sorry Cosmar,

Ik moet je teleurstellen... De rit is gemaakt op Deau-tje en niet op de Groene Draeck. Deze staat nog 'futloos' in de tuin...

Ik weet ook niet hoe het zal zijn op de radio. Steffie mocht ook wat vertellen maar die werd verlegen. Coen heeft ook wat verteld hoor. Die was vrij en hij wilde met Caine uit (die werd baldadig..) maar hij werd ook uitgenodigd om erbj te zitten.

Dus: wat Coen zei dat hij natuurlijk trots is dat nu eens zijn vrouw op de radio komt en eens niet naar zichzelf hoeft te luisteren, klopt niet helemaal... Maar we zullen het beleven.....

Lieke
(die wel blond is, niet kaal en vooral niet dom ;-)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver TonH
Gast 
#9 | Geplaatst: 23 jan. 2008 18:07 
Leuk,

Ik ga luisteren

Ton
(blond kaal grijs en dom?)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 23 jan. 2008 19:23 
was leuk zal hem morgen wel moeten missen ivm sporten.
en dan is het natuurlijk net weer het leukste stukje dat ik mis ;(
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#11 | Geplaatst: 23 jan. 2008 21:14 
Cosmar,

Het komt 2x en vrijdagochtend ook nog een keer, en als dat niet lukt kan je de herhaling nog altijd achteraf nog bij de "gemiste uitzendig" horen.
Dus je kan je hart echt wel ophalen en je hoeft het leukste (misschien) stukje dus niet te missen.

Lieke
(die het supervreemd vond haar eigen stem op de radio te horen, maar die heel nwsgierig is wat het 2e deel met zich mee brengt... maar ik kan het natuurlijk wel raden omdat ik er zelf bij wa ;-).........)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver MAST

Moderator 
#12 | Geplaatst: 23 jan. 2008 23:53 
Luister het anders hier na: Radio uitzending over de file. Het verhaal over genieten in de file begint na ongeveer 53 minuten.
(hoorde ik nou een CX wegrijden?)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 24 jan. 2008 14:19 
Vanmiddag dus tussen 17.30-18.00, 18.30-19.00 en 07.30-08.00 uur bij de Wereldomroep, in het programma Nieuwslijn-Magazine het tweede deel. We hopen dan ook het stukje te horen waar Liek en Steffie daadwerkelijk door de file rijden. Er zat een opname-eenheid in de topkoffer.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 24 jan. 2008 19:33 
okay ik heb ze nu allebei gehoord,
wat zijn dat een kwebbeltantes zelfs nog op de motor, wordt jij daar echt niet moe van coen? ;) .

yoepie de motor in een positief licht bedankt lieke

cosmar ( die op de motor meer luisterd dan kwebbelt)

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 24 jan. 2008 23:05 
En deel twee kan je HIER terug luisteren.
Na een minuut of negen komt het verhaal.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Genieten in de file........ (radio 1/wereldomroep)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven