Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Beetje trots wel....

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 jan. 2008 23:18 
Zie hier, de tank.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 jan. 2008 07:12 
Inderdaad! Iets om trots op te zijn.

Komt er ooit nog eens een eind aan al dat veranderen????

Dirk (die twee rechterhanden heeft en links is...)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 jan. 2008 09:23 
Nee Dirk, IK zal altijd bezig zijn met het naar mijn hand zetten van de motoren ;-)

Groet Erik (die zijn linker en rechter hand gebruikt alsof het twee rechter zijn)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 jan. 2008 09:40 
Is erg mooi geworden, Erik. Wat staat er nu bovenaan de lijst?

Groet, Roelof
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 jan. 2008 10:10 
Erik,

Ziet wer echt strak uit!. Van zulk een resultaat kan ik alleen maar dromen, dat ligt toch net iets buiten mijn bereik.

Heel mooi.

Harmony,
Hans.
( die al moeite heeft met hele kleine dingetjes op te poetsen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 jan. 2008 10:20 
Zeg Erik, ik deel jouw gevoel (rechter handen), maar het spuiten van een tank doe lang niet zo mooi. Zou je er eens een verhaal over kunnen schrijven, waarin je beschrijft welke spullen jij gebruikt en op welke manier je dat klaar speeld.

Jammer dat ik zelf niet de tijd heb om dit soort dingen goed te kunnen doen. Want ik krijg nog een hoop werk met de diesel fiets. Het blok heb ik nu 3 maanden binnen en wat denk je, nog niks mee gedaan. Dus dat schiet niet op. Met deze snelheid lukt het me nooit.

De reden dat je me niet meer ziet rijden is dat ik last had van een navel breuk. Het ging van af 20 december even wat minder dus. Dit in combinatie met een x aantal vakantiedagen heb je me niet meer zien rijden op de N305. Nu afgelopen 18 januarie ben ik geopereerd en hebben ze het recht gezet. Motorrijden is nog helaas even geen optie. Ik hoop 2 week februari weer te kunnen rijden. Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 jan. 2008 11:26 
Alle lof! Prachtig! Wat een resultaat!

Waar mogen we nu naar uit gaan zien?

Johan
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 jan. 2008 13:45 
tja, het volgende op de lijst... Er moet nog heel wat gebeuren voordat ik de 50's CX zo heb als ik um hebben wil. Dus komt daar weer de tijd om de hoek zetten. Hier bij huis moet ik ook nog heel wat gaan verzetten. Dus als het straks mooier weer wordt dan komt er van de CX weinig meer ben ik bang. Veel meer dan de verhalen op mijn site ben ik ook niet van plan te gaan maken. Ook daar gaat wel wat tijd in zitten. Maar in korte lijnen: ik gebruik 2 componenten plamuur, is in 20 min hard en schuurbaar. Een ronde excentrische schuurmachine, primer van Motip, High Gloss zwart van Motip en blanke lak van Motip en een hoop geduld! Eigenlijk zoals Edward het ook al eens beschreven heeft.

Ik laat het volgende van de verbouwing wel weer zien.

Marco, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. Dan zie ik je binnenkort weer op de N305!!

Groet Erik

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 jan. 2008 21:05 
Mooi werkje Erik !
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Beetje trots wel....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven