Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

het zonnetje

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 feb. 2008 10:54 
Mooi weer he,,, kriebels al weer om te rijden?

groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 feb. 2008 11:01 
Ik rij 12 maanden per jaar.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 9 feb. 2008 11:07 
Ik rijd ook 12 maanden per jaar. Maar vaak woon-werk: in het donker, regen en wind. Maar desondanks kriebelt het en stappen we straks toch met een heel ander gevoel op de motor. Whoooooooopiieeeeeeeeeeeee laat het voorjaar maar komen !!!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 feb. 2008 11:21 
He bah heb ik net een slecht humeur wordt het buiten zo vrolijk.
nou ja meer ruimte op de weg voor de rest. HIHI

Ik wacht wel weer tot het volgende zonnetje buiten en binnen.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 feb. 2008 11:53 
Ja ja,,,Ik rij eigenlijk ook 12 maanden per jaar. Maar dat neemt niet weg dat ik nu met het zonnetje veeeeeel lekkerder op de motor zit dan in het donkere weer met een regenbui.

Ha toch lekker die zon, jammer dat ik nu moet werken in de boeken zaak.
Ga het maandag maar weer proberen of ik even in de zon kan rijden rond een uur of 17.00,
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 9 feb. 2008 12:44 
Kriebels ? Ja. Gisteren op de "Blauwe Engel" gereden, woon-werk. Heerlijk.

Vandaag even wat anders gedaan. Net weer de eesrte vijftig meter gereden met ........

Morgen komt er niets van, denk ik.

Maar maandag natuurlijk wel weer, ook al zal het nog even een paar dagen of weken op de blauwe zijn. Maar dan is 'ie er weer....

Harmony,
Hans.
( erg blij )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 feb. 2008 12:54 
vanmorgen even koeriertje gespeeld. de vrouw had wat gekocht via marktplaats(speelgoed voor kids) en ik moest het ophalen.(wat een straf met dit weer!!) ff de hond uit en straks lekker stukkie toeren!!

andre

Schrijver voorbijganger
Gast 
#8 | Geplaatst: 9 feb. 2008 17:53 | Aangepast door: voorbijganger 
En ik ben er vanmiddag ook op uit geweest niet met de CX maar met de
........................foto's van na de rit
zie http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2848171

De Cx die heb ik gewassen en weer fris neergezet evenals de Beemer, die zagen er ook nogal gebruikt uit zal ik maar zeggen.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 9 feb. 2008 21:14 
Rij al sinds bijkans mijn 18e het hele jaar door. Dus dit beetje (eerste) zon en aangename temperaturen doet mij verder niets.
Het is overigens een stuk rustiger motorrijden op de weg zonder zonnetje !
Maar goed, a.s maandag in de krant is helaas te lezen hoe erg het werkelijk heeft gekriebeld onder de mooi-weer-motorrijders.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 9 feb. 2008 21:26 | Aangepast door: Engeltje 
Coen heeft de woon-werk motoren (Rode Buffel en Deautje) gewassen en opgepoetst.
(Jeetje ik voelde me wel vereerd hoor, normaal doe ik mijn eigen motor.....lief he?.............................................
Of zou het komen dat het binnenkort valentijnsdag is ;-) .........).

We zijn daarna een stuk wezen rijden en een bakkie wezen doen in Ede, bij o.a. broer-lief. Die heeft ook nog zijn Rode Woerd uitgelaten.

Ondanks dat het toch, achteraf snel donker (maar de maan was ook heeel mooi) werd, was het rond half 7 nog lekker op de motor.....

Ik rijd niet meer zo vaak woon-werk op de motor en 25.000 km per jaar is ook al weer verleden tijd, maar met zo een voorjaarzonnetje is het toch heerlijk vertoeven op de weg.

Lieke
(die wel op een gegeven moment last had van het te laag hangend zonnetje, die heeeeeel gevaarlijk kan zijn.
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver marcel V
Gast 
#11 | Geplaatst: 9 feb. 2008 23:27 
Ik rijd gewoon door, of het nou regent of koud is , maar nu, mooi droog weer, niks glads in de bochten en dan met de zon op je wangen met 12 graden celsius door de bochten in berg en dal hangen !!! het lage licht zorgt voor schitterend contrast en scherp en ver doorzicht.
zo mooi, als je licht mee hebt.

Gr.Marcel

Schrijver gompie

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 10 feb. 2008 00:15 | Aangepast door: gompie 
Ik heb dit weekend de blauwe uit het vet gehaald.
Lekker gewassen en gelijk in de sealer gezet.
Ze glanst als weet ik veel, wat. In ieder geval heel erg.
De rooie (die geheel compleet is, maar in een mindere staat) wacht tot mijn zoon zijn rijbewijs A heeft.
Beter een slechte CX op voorraad, dan een vreemd type als sleutelbak.
(geen reactie van Ray verwacht, de PhoeniCX is immers een knappe motor met een goed hart. Hij heeft alleen wat extra moeite met het knap voor de dag te komen)
Maar goed, ik ben vrijdagavond op de blauwe zowaar naar Schagen (de stamtafel) gereden.
Morgen (zondag) weer naar de garagebox, vier km verderop.
Jeetje, wat rij ik veel...!
Rookworst zonder R is ook worst!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 het zonnetje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven