Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Discussie punt

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver antonio
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 feb. 2008 08:04 
maar we hebben het wel voor mekaar
geen o.j meer
en veel andere bekende ray jan harrie piet en vele andere
bestuur gaan er geen ogen open?
er is iemand op een nette manier de clubs te manipuleren
met bijstand dit en dat en toch zijn eigen zakken te vullen
valt het niet op dat er steeds minder geschreven word op het prikbord
en sieds die met ze,n alle op de beurs wilt gaan staan en dat tegengewerkt ziet met het motto CX RIJDER BETAAL MAAR 20 EURO EXTRA
laat dit eens een discussi punt worden dat niet verwijdert word
WORD ALLEN WAKKER een beetje boze antonio

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 feb. 2008 08:22 
Antonio, Antonio, rustig,rustig,rustig, er is niets mis met al deze mensen. We hebben helemaal geen trek in zo'n discussie.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 feb. 2008 08:43 
Heb ik iets gemist??
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 feb. 2008 08:54 
ik mis ook iets blijkbaar... heb het gevoel dat er wat "wroeging"zit tussen een paar leden.. maar ja, wie ben ik? ik kom hier net kijken...

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 feb. 2008 09:05 | Aangepast door: Hans 
Volgens mij het IK niets gemist.
Ik vind het inmiddels normaal (maar is het dat wel ?) dat er op elk forum mensen zijn die van de betreffende hobby hun (deel)beroep maken.
Daar is niets mis mee, we weten het met zijn allen dat er voor die hulp en bijstand betaald moet worden. Dus je hebt een keus; niet of wel doen.

Echter zijn dergelijke praktijken wel een minpunt voor de hobby(site), waarbij het ten principale de opzet is een gezamenlijk interesse/passie delen en de liefhebbers elkaar belangenloos helpen en met raad en daad bijstaan.

Ben regelmatig bezoeker van bijv de Golf 1 cabrio site. Daar zijn meerdere lieden met dergelijke praktijken. Daar hebben ze de volgende oplossing gevonden: handelaren / professionals zijn verplicht elk jaar weer een banner te betalen en mogen dan (uiteraard met de vermelding dat ze een bedrijf hebben) gebruik maken van de site. Doen ze dat niet dan worden ze van de site geweerd.
Het is op deze manier voor een ieder volstrekt duidelijk, schept geen irritatie en ik zie dat betreffende lieden zeer terughoudend zijn in de hobby-discussie en vooral het draagt bij in de kosten van onderhoud aan de site. Het is maar een voorstel; elders zie je dat het best werkt.
Dus bestuur beraad u nader!

Ik ben overigens blij dat ik in de gelukkige omstandigheid verkeer voor ook de CX absoluut geen externe hulp nodig te hebben. Want dan zou de hobby voor mij snel minder worden om voor elk wissewasje hulp in te moeten roepen of te moeten betalen.
Maar ik merk ook dat het aantal bijdragen voor het bieden van ondersteuning van mijn hand terugloopt. Heb gewoon geen zin (meer) in een discussie met bijv de genoemde lieden die de hulpzoekende uitnodigen bij hen langs te komen. Ik geef volstrekt belangenloos hulp en ondersteuning; dat is mij op het forum niet altijd in dank afgenomen.
Da's jammer.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 18 feb. 2008 09:20 | Aangepast door: coenox 
Antonio,

Zou je zo vriendelijk willen zijn mij een mailtje te sturen. We kunnen het er dan even over hebben wat je zo dwars zit en waarom je zo boos bent ? Ik hou er inderdaad niet van om dit op het forum te doen. Mijn mail adres is coenox@gmail.com en je kunt me ook bellen op 06 18866676. Ik kan jou niet mailen omdat je mailadres niet zichtbaar is bij je gegevens.

Mij mogen best de ogen geopend worden, maar dan wil ik graag informatie. Ik zie wel dit soort dingen op het prikbord, maar niemand mailt of belt mij met hun ongerief. Als er iemand iets dwars zit, wil ik dat graag rechtstreeks weten. Dan kunnen we het er over hebben.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 feb. 2008 09:49 
hobby is hobby..dat er onder de leden kennis,ervaring en reparatiekwaliteiten over en weer uitgewisseld wordt lijkt mij niet meer dan normaal.
dat er uitnodigingen gedaan worden om langs te komen voor reparatie's cq onderhoud voor motor heb ik persoonlijk geen probleem mee.
dat er betaald moet worden voor de onderdelen(of ruilhandel) vind ik ook normaal immers, de helpende wil niet dat het hem geld kost.(logisch)
over betaling voor de tijd die de helpende er in steekt heb ik wel een mening.. ikzelf vind het niet gepast om voor de tijd die je er aan besteed geld te vragen. aan de andere kant is het natuurlijk een keuze voor de gene die hulp nodig heeft om of naar een dealer te gaan,of naar een mede forum-lid.

@hans,

dat je belangenloos je hulp en ondersteuning geeft vind ik passen in de sfeer van een club. dat jou dat niet in dank is afgenomen begrijp ik niet helemaal. mochten er mensen zijn die jou hulp aan anderen niet op prijs stellen,moeten zich eens gaan afvragen of ze de bedoeling van een club wel hebben begrepen.

Dit is mijn mening en wil niet dat dit als persoonlijk opgevat wordt. nogmaals, ik ben hier vrij nieuw en kan dus absoluut niet weten wat er allemaal gepasseerd is waardoor er nu enige "wroeging"zit tussen een aantal leden.

ik lees graag de topic's mee die een ander schrijft en heb er al veel van geleerd.

ik hoop dat in de toekomst met net zo veel plezier en enthousiasme te blijven doen..

groeten Andre

Schrijver startweer
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 feb. 2008 10:11 
Hoi Andre,

In het verleden ben ik enorm geholpen door Marcel (MAST) en Ray. Zie hier mijn verhaal. Het was geweldig wat deze mannen voor mij hebben gedaan. Marcel heeft vaker aan mijn motor gesleuteld. Maar ik ging me er heel ongemakkelijk bij voelen. Hij deed veel voor mij, met veel plezier, maar ik kon er niets tegenover stellen. Daarom vond ik het heel fijn dat er een ander, met heel veel kennis, tegen een lage vergoeding mijn motor wilde onderhouden en repareren. En hij woont ook nog eens redelijk in de buurt. maar nog steeds lees ik regelmatig een aanbod aan clubleden: 'kom maar even langs, dan kijken we even'. Het kan dus heel goed naast elkaar bestaan.

Kortom: ellek voordeel hep se nadeel.

Groet,
Gea

Schrijver dreester
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 feb. 2008 10:40 
hoi Gea,

dat is precies wat ik bedoel. er zijn nu eenmaal mensen die veel meer weten over techniek en zijn ALTIJD degene die voor hulp gevraagd worden.(of ze bieden het aan!)

dat de geholpene zich op den duur bezwaard voelt is natuurlijk een vals gevoel immers, degene die je helpt HOEFT het niet te doen. ivm mijn kennis (nou ja,kennis..) over computers wordt ik ook wel gevraagd door familie,buurtjes en vrienden om hun computer te maken/opschonen. vraag ik niks voor en zie het gewoon als "vriendendienst".

en ook de kundigen wat betreft motoren zullen niet alles weten en die zullen ook wel eens hulp kunnen gebruiken bij eenwelk een probleem..

Hoop dat dit snel de wereld uit gepraat wordt want dit kan een leuke club als de cx-v club nooit goed doen..

Schrijver MIOB
Gast 
#10 | Geplaatst: 18 feb. 2008 12:32 
Ik zie het probleem niet dat mensne die echt heel veel hulp bieden daar een (kleine!! ik wet denk ik waar het over gaat en dan hebben we het echt over kleine) vergoedingen .

]Zij hoeven die hulp niet te bieden, je kunt ook naar een motorzaak gaan en daar betaal je nog veel meer.

Mijn ervaring is dat CX-ers niet eens voor een duppie op de eerste rij willen zitten, maar daar nog niet eens een cent voor overhebben en boos wardenals je ze ene plek op de eerste rij aanbiedt voor een stuiver.

Ik vind dat wat hier storend is voor de topicstarter in het dagelijks leven doodnormaal. Het is niet alsof de persoon waraom het hier gaat ervan Ferarri kan rijden ofzo.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#11 | Geplaatst: 18 feb. 2008 13:33 
hallo allemaal,

maar we rijden toch allemaal ferrari? een ferrari is een stalen ros net als de cx en dan komt er ook nog bij de de cx de ferrari onder de motoren is hihi lol :)

groetjes werner (die zijn ferrari logo's nog mist, wie heeft er nog rezerve?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MIOB
Gast 
#12 | Geplaatst: 18 feb. 2008 15:08 
ah, dat heb jij dus ook? dat als je je Ferrari aan de weg zet omdat de schuur al volstaat met de Rolls en de lambo dta ze dan de logo's jatten?

;)

Schrijver antonio
Gast 
#13 | Geplaatst: 18 feb. 2008 15:50 
coen alles wat me dwars zit staat al bovenaan gr antonio

Schrijver dreester
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 18 feb. 2008 19:52 
aan een ferrari sleutelen kost nu eenmaal beetje geld...

Schrijver MIOB
Gast 
#15 | Geplaatst: 18 feb. 2008 20:55 
En de Ferraridealer vraagt nog een hoop meer ook.

Nogmaals, je hoeft het gebodene niet aan te nemen, of het nu om advies of goederen gaat. Er zijn hier mensen boos op mij geworden omdat ik een in uitstekende staat verkerende vetterkuip niet voor 45,- wilde verkopen. Dat heeft echt een hoop gezeur opgeleverd. Kom ik er kort geleden achter dat dat ding dus minimaal het 4 voudige waard is. Wie mag er dan boos worden?

Opverigens vind ik de openingspost vrijwel zonder leestekens bijna onleesbaar/onbegrijpelijk.

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Discussie punt

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 [ MAST, Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven