Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Angel is zonder haar span....

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 24 feb. 2008 19:03 | Aangepast door: Engeltje 
Angel is sinds vanmiddag even zonder span...

Dit is bewust gedaan. A.s Vechta meeting zouden we anders een CX missen. Zoals het er nu uit gaat zien wilde ik op de Groene Dreack naar Vechta. Alleen Coen z'n motor is ook niet in orde. De nokasketting is niet goed en van de Groene Dreack de stator... Tja en welke moet je dan als eerste maken.

Angel is van mij en ook een CX en de keuze was dus gemakkelijk. Ouwe Rooie zal straks weer lopen en de Groene Dreack moet even wachten. Coen is vanmiddag ermee bezig geweest. Heeft haar een beetje opgepoetst en nu nog een accu bij Angel erin en van de week een proefritje naar mijn werk .

Hoe zou dat rijden? Zouden er andere banden om moeten? Is het frame niet krom (de vorige eigenaar garandeerde dat Angel zonder span goed is)??? Ik ben benieuwd.

Lieke
(die op deze uitdaging niet kan wachten en baalde dat de accu niet vol was)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 feb. 2008 20:50 
Ik snap het even niet, je kan toch ook mét span naar Vechta??

Groet Erik. ( die waarschijnlijk óók mét span naar Vechta moet )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2008 23:34 
ja lieke,

gewoon net als vorig jaar. met span dan staat ie ook weer mooi in het voorste rijtje net als vorig jaar!

groetjes werner (die volgend jaar ook van plan is om met span te kunnen rijden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2008 15:50 | Aangepast door: Hansv 
Lieke,

ik snap het even niet. Omdat de 'ouwe rooie' het niet goed doet moet Angel even ont'span'nen rijden?
En dat 'draakje' het niet doet, ja dat was vorig jaar ook al. En toen was daar iemand in Vechta die alom bewondering oogste, en niet alleen vanwege haar zijspan!

Harmony,
Hans
( die graag het naadje van de (nylon)kous wil weten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 25 feb. 2008 19:02 
CHAUFFEUR OF CHAUFEUSSE GEZOCHT (M/V)

LIEFST BEKEND MET HET RIJDEN VAN EEN SPAN, HEEFT NIEUWE TEUGELS
RIJDT ALS DE BESTE, MOET BETROUWBAAR ZIJN EN KUNNEN OMGAAN MET HET RIJDEN VAN PASSAGIERS

BEL OF MAIL NAAR .............................
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver coenox

Voorzitter 
#6 | Geplaatst: 25 feb. 2008 19:38 
Je zoekt toch niet stiekum iemand (m/v) die jouw fiets kan besturen.......?

Hoe is het eigenlijk met je knie ?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 feb. 2008 09:49 
Ik rijd mijn eigen span Michael, Ik weet wel dat Paul van Leeuwen met het span kan rijden. Maar we snappen nog steeds niet waarom Angel ontspand moet worden...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Angel is zonder haar span....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven