Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

tsjonge jonge.. wat een roest!

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2008 16:34 
eergister leek het voor mijn gevoel wel sinterklaas! hoor wie klopt daar op de deur. het is de man van de pakjes! Nu komt die wel vaker,maar dan staat er op de doos Whekamp of iets dergelijks. Dit keer was de tekst "david silver spares"! een lichte euforie stemming maakte zich van mij meester. Het waren inderdaad mijn nieuwe dempertjes!

gister druk,dus geen tijd. maar vandaag maar even voor gaan zitten om ze te monteren. eerst de oude er af! tsjonge, dat zit muurvast!! alles lekker vastgeroest. zo vast, dat tijdens het wrikken de uitlaten doormidden knikte op de rotte plekken. naarmate de tijd vorderde werd het steeds minder leuk. alles wat los moest zat vast en alles wat vast moest zat los. maarrrr.. uiteindelijk!! ze zitten er onder! ff stukkie rijden en moet zeggen dat het geluid niet veel verschilt, maar ze zien er 100x mooier uit!!

Andre ( die zijn gl in waarde ziet stijgen!!)

Schrijver emiel
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2008 18:13 
Aloha,

tja dat "oude uitlaatspul" kan echt goed vastzitten he!
Maar het is gelukt en nu zijn we benieuwd naar foto`s.

Groetjes,

Emiel & Andrea

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2008 18:25 
morgen ff fotootjes maken. was net klaar toen het ging regenen dus.. nog ff geduld!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 tsjonge jonge.. wat een roest!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven