Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

voorstellen

Schrijver faes pascal
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 maart 2008 18:26 
hallo,

ik zal mezelf even voorstellen ben faes pascal 37 jaar en woonachtig te Leopoldsburg in Belgie.mijn moterfiets is en Gl 650 d2 met nog wat werk aan maar dat proberen we in orde te krijgen beetje bij beetje.vind het en super site en kijk al uit naar treffen enzo iedereen veel moter plezier

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2008 18:29 
Welkom Faes!

veel plezier met je motor! zowel met erop zitten en eronder liggen.(om te sleutelen dan he!)

Groeten Andre

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2008 19:40 
van harte welkom vanuit de Noordelijkste stad van Nederland op dit forum.

Schrijver emiel
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2008 10:19 
Aloha,

ook vanuit Borne heten we je hartelijk welkom huer en wensen je veel plezierige GL kilometers toe.

Emiel & Andrea

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2008 11:54 
Welkom op de cx site, toch wil ik je ook graag verwijzen naar de silverwing site. Silverwingclub.nl Ook hier zijn zaken te vinden over jouw motorfiets. Let wel, de cx club heeft een heel andere opzet dan de silverwing club. Dus er is verschil. Toch denk ik dat er in de toekomst wel eens een bijeenkomst samen gedaan zal worden. Ik zie nu al veel leden van de silverwingclub bij de CX club en anders om.

Dus welkom, en leer nog velen mensen kennen.
Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2008 21:34 | Aangepast door: pjotter 
Welkom Faes.
Veel veilige motor kilometers gewenst en hopelijk tot ziens bij een bakkie of een biertje.

Greetzzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 voorstellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven