Oorzaak:
Coen heeft met zijn "Rode Buffel"-de Pan een aanrijding gekregen. File rijden, en hij remde voor een auto voor zich....net op tijd (dacht hij voor die auto), tot dat hij een klap van achteren voelde en school toch nog naar voren.
Coen heeft op dit moment alleen spierpijn, schrammen en veel adrealine door zijn lichaam en is onderweg met de berger zijn motor weg aan het brengen naar Groenenkan. De motor is total loss.... gelukkig hij niet.
Voor de verzekering kan hij morgen ook een check-up doen, maar ik heb de huisartsenpost al gebeld en vanavond heeft hij een afspraak in het ziekenhuis voor algeheel onderzoek. Ik weet uit ervaring dat het wel belangrijk is om je eigenlijk gelijk na te checken.
Ik stond al te trillen vanmiddag omdat we te horen kregen dat we met een prijsvraag een oven van Boretti twv 3100 euro gewonnen hadden en vervolgens een telefoontje van Coen dat het met hem wel goed ging maar niet met de motor......................
Ik denk wel dat het lichamelijk goed gaat met onze voorzitter, en ik zal hem zo snel mogelijk weer op een motor laten rijden (hij heeft het immers voor het pakken) om zo toch niet een bepaalde angst op te wekken. Zeggen ze toch dat je altijd na een aanrijding gelijk weer moet rijden?
Liefje ik knuffel je straks wanneer je thuis bent en ik hoop dat het rijden nog steeds wilt lukken....Hou van je!!!!!!!
Engeltje
(die wist dat Coen wel nieuwe Pan wilde maar niet op deze manier)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.