Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

File A28..tussen afrit Maarn en Soesterberg 3km...

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende »

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 18 maart 2008 19:15 | Aangepast door: Engeltje 
Oorzaak:
Coen heeft met zijn "Rode Buffel"-de Pan een aanrijding gekregen. File rijden, en hij remde voor een auto voor zich....net op tijd (dacht hij voor die auto), tot dat hij een klap van achteren voelde en school toch nog naar voren.

Coen heeft op dit moment alleen spierpijn, schrammen en veel adrealine door zijn lichaam en is onderweg met de berger zijn motor weg aan het brengen naar Groenenkan. De motor is total loss.... gelukkig hij niet.

Voor de verzekering kan hij morgen ook een check-up doen, maar ik heb de huisartsenpost al gebeld en vanavond heeft hij een afspraak in het ziekenhuis voor algeheel onderzoek. Ik weet uit ervaring dat het wel belangrijk is om je eigenlijk gelijk na te checken.

Ik stond al te trillen vanmiddag omdat we te horen kregen dat we met een prijsvraag een oven van Boretti twv 3100 euro gewonnen hadden en vervolgens een telefoontje van Coen dat het met hem wel goed ging maar niet met de motor......................

Ik denk wel dat het lichamelijk goed gaat met onze voorzitter, en ik zal hem zo snel mogelijk weer op een motor laten rijden (hij heeft het immers voor het pakken) om zo toch niet een bepaalde angst op te wekken. Zeggen ze toch dat je altijd na een aanrijding gelijk weer moet rijden?

Liefje ik knuffel je straks wanneer je thuis bent en ik hoop dat het rijden nog steeds wilt lukken....Hou van je!!!!!!!

Engeltje
(die wist dat Coen wel nieuwe Pan wilde maar niet op deze manier)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 maart 2008 19:22 
Ai, da's geen leuk bericht.

goed van je om vanavond nog naar dokterspost te gaan. door de adrenaline voelt ie nu niks,maar er kan best iets beschadigd zijn.

sterkte met alle dingen die nu op jullie af komen en Coen,let op je lichaam nu. (duizeligheid,evenwicht problemen)

Andre (die dit soort berichten niet te vaak wil lezen)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 maart 2008 19:25 
Idd op dit soort berichten zitten we niet te wachten.

Neem alle adviezen (zie boven) ter harte en sterkte met het geen komen gaat

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 maart 2008 19:37 
Lieke, en Coen,

Sterkte met alle toestanden die hier uit voortkomen. En ja, laat je even goed 'doorchecken',Coen.

Sterkte, en ik hoop dat de bibberatie van het ongeluk gauw over gaat, Lieke.

Knuffel voor jou, schouderklopje voor Coen.
Hou ons op de hoogte !

Harmony,
Hans.
( schrok wel even heftig )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 maart 2008 19:40 
Hoi Coen,

Ik hoop dat je zelf geen schade hebt, de eerste berichten zijn gunstig. Sterkte met het verwerken van deze tegenvaller.
Lieke, veel plezier straks met jullie Boretti. Ik kan je uit eigen ervaring verzekeren dat je er veel plezier van zult hebben. Of je verkoopt hem. Dan heb je alvast een mooie aanbetaling voor een andere Pan.

Jan

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:05 
He zwager,

Zal tijd worden dat wij een andere kleur moeten gaan nemen, en geen Bordeaux rood, blijkt niet te werken in het verkeer.

Heb het zelf drie keer meegemaakt, met kleur rood, .....ja met de motor, schuld door een ander.

Nou Coen, heel veel sterkte, hoop wel dat de schade aan jou heel erg beperkt is gebleven tot alleen maar een heeeeel klein beetje hoofdpijn.

Ik spreek je nog wel, en ook jullie van harte met jullie Boretti, "geluk bij een ongelukje"........ en pizza's blijven eten.

groetjes Michael

RodeWoerd (GL500SW)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:06 
Nou zulke berichten lees ik liever niet
maar ben al blij dat onze voorzitter er goed van af gekomen is
denk ook aan eventueel een letsel schade advocaat om zeker te zijn dat je straks niet met lege handen staat
soms zijn verzekeringen heel vervelend in het uitbetalen
Ik lees wel eens stukjes op internet
in ieder geval veel sterkte en hoop op een goede afloop

toi toi toi

Arnold

Schrijver sieds

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:07 | Aangepast door: sieds 
Coen en Lieke,

Dit is iets waar ik als motorrijder altijd bang voor ben maar gelukkig mij nog nooit overkomen.
Het belangrijkste is dat Coen heel is maar wel een check up laten doen want mocht er medisch toch nog iets uit voort komen dan is het voor de verzekering vaak moeilijk het oorzakelijke (causaal) verband aan te tonen.
Jammer voor de motor maar die is te vervangen en gelukkig was het geen CX.

Sterke jullie allemaal.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:11 
Nou coen beterschap, voor jou en je motor.
Vooral rustig aan doen je weet nooit wat je nog meer opgelopen kunt hebben.
Coen laat straks zelf ook maar wat van je horen.

Afgelopen weekend nog een paar oefeningen mogen doen met de plaatselijke toerclub, uitwijken , remmen en slalom.
Uitwijken en remmen horen bij elkaar, eerst remmen en dan meteen kijken welke idioot achter je niet remt om vervolgens langs de auto voor je te rijden.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:28 
Coen en Lieke veel sterkte en vooral wat rust in huis, die motor is jammer maar Coen zou veel erger zijn en de eerste tijd maar wat rek en strekoefeningen doen want de spierpijn die komt beslist sterkte en veel gezondheid van de Beussie`s

Schrijver deaffy
Gast 
#11 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:31 
sterkte,
en hoop, dat je weer snel over de schrik heen bent,
gr arthur

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:34 
Hallo Coen & Engeltje,

Ik heb de motor vanaf de andere kant van de vangrail tussen de autos zien zitten en vroeg me af hoe de berijder eraf was gekomen, het zag er niet mooi uit.

Blij te horen dat Coen er kennelijk goed is afgekomen, laat 't goed nakijken en neem de tijd om bij te komen,

beterschap,

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 18 maart 2008 20:38 
Sterkte hoor!
Heel erg jammer, ik leef met je mee. Nu en dan heeft iedereen wel eens wat moet je maar denken. Als het tot de moto beperkt blijft vergeet je het wel na een tijdje, als hij nu niks meer voelt dan wat stramheid zal het wel goedkomen met Coen.
Zo blijkt maar weer dat je op de moto voor iedereen moet denken, ik zit voordurend rond te kijken maar sommige dingen zijn niet te voorzien.
In ieder geval, zo gaat het mij vaak, zit je je te verheugen dat je een paar euro uitspaart met het een of ander, steekt er weer een stomme rekening in de bus, of andere pech...die tien keer meer kost.
Je hebt gelijk, snel weer (voorzichtig) op de moto en maar weer verder!
Vriendelijke groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver coenox

Voorzitter 
#14 | Geplaatst: 18 maart 2008 22:14 | Aangepast door: coenox 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven. Het gaat inderdaad naar omstandigheden goed met me. Ik heb me even laten checken bij de huisartsenpost. Leek allemaal goed te zijn. Begin wel enorm stijf te worden op plaatsen waar dat niet hoort. Naar verwachting zal dat de komende dagen nog wel erger worden. Maar eigenlijk voel ik me heel erg gelukkig. Ik leef nog en ik heb geen ernstige schade aan mezelf. Ik kon vanavond gelukkig mijn Lieke weer in mijn armen sluiten die al een afspraak met de huisartsenpost had geregeld. Wilde eerst niet, maar ze weet uit eigen ervaring dat dat verstandig is. Ze heeft zelf nog steeds rugklachten naar aanleiding van een motorongeluk in 2005.

Moest nog wel even aan Floris denken, die een vergelijkbaar ongeval heeft gehad. Ik ben benieuwd of de emoties nog komen, maar voorlopig ben ik redelijk cool.

En de motor ? Tja, kijk zelf maar (aanklikken voor vergroting):

Coen
(die blij is met meelevende clubleden. En ook benieuwd is hoe zo'n Boretti (italiaans motormerk?) nu eigenlijk rijdt)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#15 | Geplaatst: 18 maart 2008 22:17 
hallo coen,

ten eerste beterschap (wil je ons niet zo meer laten schrikken) ja leike leg hem maar eens goed in de watten nu, coen dan he. ja als je je weer fit voelt meteen op de volgende motor springen en even een stukkie gaan rijden, maar nu eerst even op je gemak bijkomen.
nogmaals heeel veeel beterschap vanuit hoogerheide

groetjes werner grietje en roy
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Pagina  Pagina 1 van 3:  1  2  3  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 File A28..tussen afrit Maarn en Soesterberg 3km...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven