Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

aanhaken???

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 april 2008 11:27 
Hallo allemaal.

Zijn er nog CXers die zondagochtend aanhaken op weg naar de onderdelenbeurs???
Ik vertrek om +/- om 9.00uur vanuit Rijswijk om op mijn gemak (misschien nog een bakkie onderweg) naar Veghel te rijden.

Greetzzz pjot (Hopend op mooi weer en aanhakers)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver deaffy
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 april 2008 20:49 
heey potter,
zou wel willen aanhaken maar ik kom uit oss,
is voor mij maar een klein stukje naar veghel,
gr arthur

Schrijver deaffy
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 april 2008 11:17 | Aangepast door: deaffy 
weinig reactie,s pjotter, denk dat je een hoop mensen het weer afwachten,
gr arthur

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 april 2008 14:05 
Nou, ik kom van een heel andere richting. Vanuit Ede is het niet echt 'aanhaken' met iemand die west van Utrecht zit. Voorkeursroute is Renkum, en dan de A50 naar Veghel.

En verder, ja, ik wacht ook het weer een beetje af, hoewel dat er redelijk hoopvol uitziet.

En Arthur, ik probeer tussen 10:15 en 10:30 hier te vertrekken, en dan heel kalmpjes naar Veghel te CX-en. Misschien zie ik je nog ergens ?

Harmony,
Hans.
( die wel vaker 'gewoon' even afwacht )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 april 2008 14:56 
Heey Allen,

Ik ben wel van plan om naar Veghel te gaan. Echter dit jaar niet met de motor maar met de auto. Dat komt niet omdat ik zoveel onderdelen heb mee te nemen maar omdat ik weer eens onder de pillen zit. Ik stond donderdag weer eens op met flinke pijn in mijn rug. Ik heb dit wel vaker gehad en kan dan ff niet rechtop staan. Het in een soort geiriteerde tussenwervel zegt de huisarts. Maar vandaag loop ik al weer redelijk rechtop dus het gaat al beter. nog wel even rustig aan doen. Vandaar met 4 wielen ipv 3 of 2.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 april 2008 21:04 
Als het een beetje redelijk weer is zou je ongeveer om 10 uur langs de afslag van Culemborg komen
als alles volgens plan loopt en het is redelijk weer dan heb je kans dat ik daar sta te wachten en bij je aansluit
ik hoop dat je niet te hard rijd want dan rij je snel weer alleen
op de terugweg van de nieuwjaarsbijeenkomst dacht ik ook met een paar mensen mee te rijden maar die gingen mij veeeeeeeeeeeeeel te hard
en dan kies ik snel weer voor mijn eigen tempo
(want ik weet niet hoe snel mijn beschermengel kan vliegen)

gr Arnold

Schrijver deaffy
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 april 2008 21:48 
hallo arnold,
ja ik weet wat je bedoelt, er word vind ik in een groep al vlug te
snel te hard gereden, ik hou er persoonlijk ook niet van,
gwoon lekker rustig toeren in mijn eigen tempo, nie van da opgefokte gedoe, als ik hard wil rijden zou ik wel een ducati of zo rijden,(als ik ,m zou kunnen betalen dan he) maar juist de cx een echte easyrider,
gr arthur

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 april 2008 23:35 
Hey Arnold.
Ik en jagen???? nou niet echt. Ik weet dat ze 170 haalt maar dat was maar een 1malige actie. Ze is veel te oud om hard te rijden en bovedien zit je dan zomaar weer een weekend te sleutelen. Nee ik rijd doorgaans 100/110 en dat vind ik hard zat. Als ik bij Culemborg ben zal ik ff opletten.
Ben herkenbaar aan (bleu angel) blauwe motor, helm en jas, witte vetter en zwarte koffers.
wie weet tot bij de afslag.

Greetzzz pjot.
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 13 april 2008 08:33 
@Hans,

Ik rijd om kwart over 9 met Steffie naar Ede, daar ga ik Michael en NicoP ophalen. Ik zal rond 10 uur daar arriveren

Wil je bij ons aanhaken, kom dan tussen kwart over 10 - half 11 naar "De Haan" Ik heb nog iets voor je ;-)

Groetjes
Lieke
(Die het wel gezelli vindt dat we met 'zn allen rijden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 aanhaken???

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven