Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dom??? of Onwetend.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 april 2008 18:53 | Aangepast door: pjotter 
Na een dagje sleutelen (heb op de onderdelen beurs een nieuwe themperatuurmeter gekocht) (veel te duur natuurlijk....maar lees eerst de rest van het verhaal) heb ik de themp meter omgebouwd tussen mijn eigen tellers. Alles aangesloten zo als het moest, starten en wachten en wachten maar de naald bleef lekker liggen in z'n hoekje.
Nu herrinnerde ik mij nog iets van een 2e draad na het wisselen van mijn blok. (toch maar even kijken) buddy en tank eraf en ja die 2e draad hing er nog net zo..... *denk denk denk* zag wel een koper pikkie(leek toch verdacht veel op een thermostaat) in de buurt maar daar was de draad te kort voor. Dan maar een stukje draad er tussen monteren, hij deed het immers toch al niet. weer starten en wachten en??????? daar kwan de naald heel rustig uit de hoek. ben blij dat dat probleem nu is opgelost. (was de oude misschien toch niet kapot)
Maar is dit nu dom??? of onwetend...

Greetzzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver marcel V
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 april 2008 19:06 
Hoi Pjotter, dom is als je de mogelijkheden niet onderzoekt, dus da's niet dom met dat draadje. Met een beetje vakwerk maak je een goede en solide verbinding en ben je denk ik slim bezig geweest..

Gr.Marcel
(Die zelf door de contactsloten het bos (bijna) niet meer ziet)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 april 2008 19:22 
Nou Ja
de oude dus niet weg gooien dan heb je er 1 in reserve
en al doende leert men (dat zegt een spreekwoord )
dus jij heb weer een goeie dag
wat geleerd

gr Arnold

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 april 2008 21:44 
Pjotter,

Dom is gewoon metertjes blijven vervangen, dom is niet alle mogelijkheden onderzoeken, dom is niet de mogelijkheid willen zien dat er ergens anders een fout zit.

Dus het zal wel gewoon onwetend zijn :)

Maar de temperatuur meter doet het weer ! Hoera! Wat maakt het dan uit of het dom of onwetend is ? Als het maar werkt.

Harmony,
Hans.
( doet vaak dom uit onwetendheid )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dom??? of Onwetend.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven