Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

OP ZOEK onderdelen dag Veghel 2008

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 april 2008 09:48 | Aangepast door: Eric GL 500 
Het was een leuke dag... ik heb veel geleerd..gezien en gehoord... en dingen gekocht.. Wat ik leuk vond, was dat bijna iedereen wel een leuk verhaal wist over de cx... De koffie was warm! De koek nam ik zelf mee hi hi...

Maar goed...
Nu ben ik op zoek naar de man die als je binnenkwam door de garagedeur en rechtsafging rechts zat naast de de clubtafel. Hij had spulletjes op de grond staan. Hij hielp me met een radiatortype... radiator lag op de grond, klein jongetje stond er eerst achter....
maar ik vergat zijn nummer te vragen.... heb intresse in die radiator.....
Wie weet zijn nummer? of email....

Verder heb ik een cx type E gezien met volle kuip. In mooie staat. Blijft mooi zo een ding... Ik ontdekte da ik blijkbaar vroeger een A type had... bracht me 160.000 km ver zonder revisie (wel goed onderhouden natuurlijk) Wat Marco ook schrijft... goede olie en normaal rijden.... het starten ging soms wel moeilijk.... ik heb op zijn laast wel een paarkeer de cx aan moeten duwen.... nu ben ik heel sterk.. maar dat ging toch maar net....., vroeg er een klein jongetje, meneer heeft deze geen stratknop..... hi hi hi ..... toen maar een andere gekocht.. geen duwer hi hi hi

Eric

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 april 2008 13:30 
Heey Eric,

Als ik je beschrijving zo lees was dat Frans BrinkCX

frans@fbrinkman.demon.nl

Als ik het goed begrijp zoek je een GL500 radiateur? Dan zal die van Frans waarschijnlijk niet gaan passen. Bekijk dat goed.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 april 2008 13:42 
Hoi Eric en Erik,
kan ook die van mij geweest zijn die jullie gezien hebben in veghel
http://picasaweb.google.nl/oldsnowman1962/HondaCX500E/photo#5190546344 567326002

Succes met zoeken

groetjes Hans

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 april 2008 17:46 
Ohh Keee.... ik dacht dat hij van Frans Koenn zijn vrouw was.... volgens mij zij Frans dat ook....

maar wat is dan het verschil precies tussen die radiatoren.... Ik heb er echt een nodig anders wordt de gl/cx ziek hi hi hi....

Bedankt voor de tips per email.... ik neem contact op met hem....

Ik heb nog maar een paar dingen nodig, voor vorkkeeringen vernieuwen... beetje zandstralen hier en daar....

En motor pakkingen vernieuwen....

even marco vragen...

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 april 2008 12:45 
oldsnowman
Hee snowman..

Ziet er puik uit met die kuip......

sommige cxen worden vertroeteld......

hi hi...

ERic

Schrijver Ton Duiveman
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 april 2008 23:21 
Hoi Eric,

Ik heb nog een radiator liggen maar weet echt niet van welk type. Neem maar even contact met me op kun je komen kijken. Ik woon trouwens in Zeist. Ik heb nog wat meer in de schuur staan aan onderdelen waar ik weinig of niets mee doe. Ik zou zeggen neem contact op en kom kijken.

Groet
Ton Duiveman
tonduiveman@wanadoo.nl of 0615234020

Schrijver Eric GL 500
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 april 2008 00:43 
Hee Ton.....

Ik houd het even in gedachten....
Ga morgen verder met GL 500 project.... moet radiateur demonteren om nu eens precies te zien wat het type is... want anders moet ik het omhulsel zandstralen en een nieuw radiatorblok laten plaatsen....
Ik hoorde trouwens dat als ik dat doe, de radiator veel beter is dan originele honda.... maar goed... ik wil niet teveel uitgeven want er is nog veel te doen...
Een buddysit is nog het lastigste.... 249 euri voor kunstofbodem.... ik ben de oude aan het zandstralen maar er blijft een flinterdunlaagje over....
Iemand ervaring met polyester matten??? Werkt dat???

groet,
eric GL 500

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 OP ZOEK onderdelen dag Veghel 2008

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven