Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Motorzegening Grubbenvorst.

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 april 2008 14:36 
Het is gebeurt we zijn nat geworden.
Meneer pastoor stond klaar met zijn borstel.
Gister zijn Werner, Grietje en Roy bij mij aangekomen, helaas Grietje niet op haar eigen motor maar dat vertelt ze straks zelf wel.
We hebben er een gezellige avond van gemaakt, en vanochtend zijn we na een goed ontbijt vertrokken. Met de motorclub van venray zijn we naar Grubbervorst gereden alwaar wij onze stalen rossen om het plein konden parkeren. Het stond al aardig vol en de muziek kwam al lekker uit de boxen. Werner hoopte op veel bijkijks met zijn rat-bike, maar helaas trok Roy al de aandacht naar zich toe. Na een lekkere kop koffie zijn we de straten doorgetroken om leuke motoren en bekende gezichten te zoeken.
Leuk om zo al die verschillende motoren bij elkaar te zien.
De voorzitter was er ook op zijn "deauville" samen met zijn schoon familie, Michael was wel gekomen met zijn silverwing. Lieke, Caitlin, Robin en Lieke's vader waren ook mee. 1 silverwing 2 deautjes en 1 shadow klaar om gewassen te worden. Later kwamen wij Joost en Antoon ook nog tegen. Nog aardig wat cx-en gezien maar onbegrijpelijk waren het nog geen leden van onze club.
Rond 12:30 begon de mis waarna Meneer pastoor zijn plekje ingenomen heeft en begon aan het zegenen van de motoren. In een mooie enkele rij werden onze motoren gezegend. Naderhand kon er nog een toerrit gereden worden. Maar gezien de drukte en het tijdstip ben ik en mijn vader weer huiswaarts getrokken en Werner, Grietje en Roy weer richting Hoogerheide.
Tot zover mijn verhaal en straks mag de rest hun ervaring hieraan toevoegen.

cosmar (die blij is met deze extra zekerheid van boven voor het nieuwe seizoen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 april 2008 14:43 
Ja Cosmar,

Ik stond helemaal klaar om te vertrekken, en toen bleek dat ik een gaskabel gebroken had.
Dus geen Grubbenvorst voor mij, helaas.

Ik wacht de overige verhalen af....

Harmony,
Hans.
( wacht op verhalen, en nieuwe gaskabels )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver antoon

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 april 2008 18:34 
Wij zijn ook weer thuis, Joost Antoon en mijn zwager zijn mooi over de binnen wegen naar brabant getoerd,In Grubbenvorst was het weer knap druk met motormuizen, maar we zijn weer gezegend voor een jaar!!
Op naar het volgende treffen. ps. de fotos stuur ik door naar frans.

Groetjes Antoon.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#4 | Geplaatst: 20 april 2008 21:10 | Aangepast door: Engeltje 
Eerst een rectificatie voor Cosmar: Het was niet Kaithlyn die mee was maar Stephanie. Je had haar 'tssss' moeten horen zeg... ;-).

Maar goed wij zijn ook thuis... wat een dag zeg. De wekker ging om kwart over 7 (te vroeg voor een zondag, maar ja als je gezegend wil worden, al is het maar 1x in je leven... dan moet je er wel wat voor over hebben toch?). Wij op de Deauff-s naar Ede (Wij zijn dus Coen, ik, Robin en Steffie, Kaithy was bij haar papa). Daar Michael oppikken en er werd al gefluisterd dat NicoproD alleen naar de Pomp zou komen, maar niet mee zou gaan. Tot onze verassing ging hij wel mee. Onderweg door een miscommunicatie namen ipv afrit 12 afrit 10 op de A73.... duiken we daar een plaats in waar een wielerronde gereden werd zeg....Nou daar kon geen TomTom en geen Garmin tegen op.....elke keer weer moesten we omkeren omdat er wegafzettingen waren en uiteindelijk belandden we weer op de snelweg richting Grubbenvorst. Al heel snel waren we op plek van bestemming. Ik had Grietje gebeld waar zij waren, maar er werd niet opgenomen. Ik werd teruggebeld dat ik ook voor hun koffie mee kon nemen -> Ze hadden ons dus al gevonden. Ze kwamen Robin tegen.
Maar goed, mooie dag, mooi weer, genieten van alle verscheidene motorrijders met hun motoren (ze zeggen wel eens dat een hond op hun baas lijkt, maar dat geldt ook voor de motorrijder en zijn/haar motor) en na de zegening (de welbedoelde douche hoe sommigen het ook wel zeggen), reden we tot Nijmegen binnendoor. We hebben nog wel lekker bij een truckerscafé op de oude doorgaande weg iets gegeten en gedronken. Leuke weg binnendoor en we waren zo weer in Ede. Daar nog wat gedronken en toen naar huis.

Veel motoren op de weg maar ook veel automobilisten. We hebben zelfs nog in Linschoten een akkefietje met een stel jongelui (jongens, die net hun rijbewijs hebben en denken dat ze alles kunnen maken) gehad waarbij de politie aan te pas is gekomen. Affijn het is toch een gave lekkere motorweer dag geweest.

Je moet het inderdaad eens meegemaakt hebben en het is de 2e/3e keer etc ook wel waard hoor. Goede organisatie, koffie/thee gratis, iets kunnen eten en drinken en naar de wc (gratis!!!)kunnen, helemaal top dus.

Lieke (die ook wel zal spreken namens Coen en de twee bijrijders, die ook volop genoten hebben)

(Hans, jammer, het was wel leuk geweest dat je had kunnen aansluiten, misschien de volgende keer???)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 april 2008 22:39 
Het heeft niet zo mogen zijn.
Volgende keer beter.

Harmony,
Hans.
( beetje verdrietig dat 'ie zo'n dag gemist heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver grietje
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 april 2008 11:53 
sorry dat wij wat laat zijn
werner is zo ziek dat wij gistermiddag om de 25 km stopte maar ik mocht niet rijden
de foto's komen er ook snel op

het was leuk om mee temaken de zegening en volgt jaar weer

groetjes grietje en werner

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 21 april 2008 12:42 
<< heeft niet optijd en goed gelezen dat de zegening er was in Grubbenvorst.
Had dit best mee willen maken (ook al is hij niet gelovig)
Wie weet volgend jaar...

Greetzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Motorzegening Grubbenvorst.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven