Eerst een rectificatie voor Cosmar: Het was niet Kaithlyn die mee was maar Stephanie. Je had haar 'tssss' moeten horen zeg... ;-).
Maar goed wij zijn ook thuis... wat een dag zeg. De wekker ging om kwart over 7 (te vroeg voor een zondag, maar ja als je gezegend wil worden, al is het maar 1x in je leven... dan moet je er wel wat voor over hebben toch?). Wij op de Deauff-s naar Ede (Wij zijn dus Coen, ik, Robin en Steffie, Kaithy was bij haar papa). Daar Michael oppikken en er werd al gefluisterd dat NicoproD alleen naar de Pomp zou komen, maar niet mee zou gaan. Tot onze verassing ging hij wel mee. Onderweg door een miscommunicatie namen ipv afrit 12 afrit 10 op de A73.... duiken we daar een plaats in waar een wielerronde gereden werd zeg....Nou daar kon geen TomTom en geen Garmin tegen op.....elke keer weer moesten we omkeren omdat er wegafzettingen waren en uiteindelijk belandden we weer op de snelweg richting Grubbenvorst. Al heel snel waren we op plek van bestemming. Ik had Grietje gebeld waar zij waren, maar er werd niet opgenomen. Ik werd teruggebeld dat ik ook voor hun koffie mee kon nemen -> Ze hadden ons dus al gevonden. Ze kwamen Robin tegen.
Maar goed, mooie dag, mooi weer, genieten van alle verscheidene motorrijders met hun motoren (ze zeggen wel eens dat een hond op hun baas lijkt, maar dat geldt ook voor de motorrijder en zijn/haar motor) en na de zegening (de welbedoelde douche hoe sommigen het ook wel zeggen), reden we tot Nijmegen binnendoor. We hebben nog wel lekker bij een truckerscafé op de oude doorgaande weg iets gegeten en gedronken. Leuke weg binnendoor en we waren zo weer in Ede. Daar nog wat gedronken en toen naar huis.
Veel motoren op de weg maar ook veel automobilisten. We hebben zelfs nog in Linschoten een akkefietje met een stel jongelui (jongens, die net hun rijbewijs hebben en denken dat ze alles kunnen maken) gehad waarbij de politie aan te pas is gekomen. Affijn het is toch een gave lekkere motorweer dag geweest.
Je moet het inderdaad eens meegemaakt hebben en het is de 2e/3e keer etc ook wel waard hoor. Goede organisatie, koffie/thee gratis, iets kunnen eten en drinken en naar de wc (gratis!!!)kunnen, helemaal top dus.
Lieke (die ook wel zal spreken namens Coen en de twee bijrijders, die ook volop genoten hebben)
(Hans, jammer, het was wel leuk geweest dat je had kunnen aansluiten, misschien de volgende keer???)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.