Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

hans klaar

Schrijver grietje
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 april 2008 22:26 
hallo mannen,

ik bedank iedereen die mijn hans heeft geholpen. hij doet het nu weer en ik kan het weekend lekker weg, het probleem was een kabelbreuk, maar na de hulp van joost, peter koffie en beussie is het weer helemaal goed nu!

groetjes grietje (ben heel blij dat ik op hans naar de ardennen kan)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 april 2008 22:39 
hulde aan de mannen

Arnold

Schrijver Engeltje

Moderator 
#3 | Geplaatst: 24 april 2008 22:43 
Inderdaad, hulde aan de mannen!

Grietje Veel succes in de Ardennen en volg je hart. We hebben het in Grubbenhorst er nog over gehad. Het is spannend de eerste keer! Laat je niet opjutten door andere motorrijders hoor! Vooral die je dan in de bocht toch inhalen en jou laten voelen dat ze het beter kunnen! Zij mogen je absoluut niet onzeker maken.

Maaaarrrrr.... je hebt de goede schaar van motorrijders bij je: onze rijders, de CX-rijders, vertrouw maar op hen en zij gunnen je alle tijd.

Ik hoor van je wanneer je terug bent.

Liefs en een knuf van mij.
Lieke
(die het ook heel spannend vond om met haar man in de Ardennen te rijden)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 april 2008 23:12 
Grietje,

Wat een geweldig fijn en goed nieuws! Gefeliciteerd. Je eigen 'Hans' weer helemaal klaar! En Werner ook weer een beetje zichzelf hoop ik?
Lang leve de goede helpers!

Veel plezier in dat verre Ardennen-land, doe rustig aan, en dan zien we elkaar binnenkort weer eens (ergens)

Harmony,
Hans.
( die het onwijs druk had deze week, maar toch nieuwe gaskabels heeft gemonteerd in een vrij uurtje )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 april 2008 00:27 
Grietje heel veel plezier in de ardenne. Het is er erg mooi deze tijd van het jaar.

Greetzzz pjot. (die ook wel mee wil naar de ardenne)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 april 2008 06:49 
Fijn voor Hans Grietje.
Ik weet dat jullie erg veel spijt hebben om de zegening gemist te hebben maar hopelijk kan Hans nu weer lekker blijven doorkachelen.
Dat opjutten daar hoef je je geen zorgen over te maken je kunt gewoon achter mij blijven hangen, ik krijg vaak commentaar dat ik door moet rijden.

cosmar (die hopelijk zijn blauwe ding op kan halen bij de garage)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 hans klaar

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven