Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

CX bijeenkomst Veluwe

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 1 mei 2008 00:07 
Ja het was weer gezellig, en wat kan je veel vertellen over een CX, het blijft een geweldig instrument.

Ook kom je te horen dat er wat projecten liggen te wachten, of het nu een CX is of een badkamer, tijd hebben we allen tekort, maar net niet voor een bijeenkomst, gelukkig maar.

bedankt, voor de avond.

groet Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 mei 2008 00:19 | Aangepast door: Engeltje 
Ja broer,

Je hebt weer eens gelijk, tijd tekort voor alles, maar voor vanavond hebben wij ook weer eens lekker tijd vrij gemaakt.
Was gezellig en dat vonden de meiden ook , ze hebben op de terugweg heel goed gedaan en we waren binnen 40 minuten thuis. (gelukkig hebben ze vakantie, dus dat wordt uitslapen).

Ik hoop dat we de volgende keer weer kunnen, maar dan is net Vechta aan de beurt geweest.

Ook namens ons bedankt et tot gauw.

Groetjes,
Lieke (ze hebben er wel hele lekkere warme choco....misschien moeten we er maar eens met onze stamtafel er gaan eten, ik wil die kip wel eens proeven)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 mei 2008 01:18 
Die kip is vrij klein en droog. (weet ik uit ervaring van de vorige keer...)
sterkte, Dick (die geen Nigeriaans kipje meer wil en de volgende keer weer onbeperkt kip gaat eten in Het Schermerwapen in Stompetoren (Alkmaar) voor € 9,50 p.p.)
Houdt het daar maar bij de koffie!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 mei 2008 09:48 
Het was gezellig.

Weer veel gehoord, veel gezien, (mooie pijpjes, erik) veel gezegd.

Inderdaad is de volgende keer vlak na Vechta, maar misschien is dat een mooie gelegenheid om dat weekend 'te evalueren' oftewel gewoon lekker nog na te kletsen.
En natuurlijk sterke verhalen vertellen aan degene die niet gegaan zijn.

Harmony,
Hans.
( vechta plannen smedend )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2008 10:46 
Het was gezellig.
Mooie lokatie en ook nog goed bezocht.
En weer mensen die niet op hun cx kunnen komen, mezelf mee gerekend
:(.

Cosmar (ff op bezoek)
Oscar was trouwens ook smakelijk.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 mei 2008 15:25 | Aangepast door: pjotter 
Hier valt voor mij weinig aan toe te voegen wil ik niet in herhaling vallen.
Maar het was idd gezellig. Op de terug weg aangehaakt bij Lieke en Coen en samen opgereden tot de afslag Woerden Linschoten. Vandaar alleen verder naar Rijswijk.
Lijkt me wel een leuk idee om eens met z'n alle te gaan eten daar. (ook al zou de kip niet veel zijn)

Greetzzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 1 mei 2008 15:47 
he Dirk wat dacht je van de Alkmaarse Poort??

groet

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 1 mei 2008 15:59 
Pjotter,

Grietje hoort bij Werner en ik bij Coen ;-).......

Is niet erg hoor, want ik ken ook nog niet alle namen, maar wel de gezichten.

Groetjes
Lieke
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 1 mei 2008 23:15 
ja lieke dat vond ik al vreemd toen ik het leesde....
ik dacht toch echt dat ik samen met grietje lekker uit eten was? omdat we 2 jaar bij elkaar zijn, heb ik dan zomaar met jou of een vreemde zitten steengrillen hihi

werner (die het helemaal niet erg vind als er wie dan ook met grietje aanhaakt en meerijd...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 1 mei 2008 23:19 
Heey Allen,

Het was een heerlijk tochtje op de heen weg! Gelukkig had ik mijn doppen in! Man wat een herrie! Daar moet nog wel wat aan gebeuren voor Vechta.

De koffie was goed maar de gesprekken beter! Zo hoor je idd over ieders projecten en hobby's. Naast de CXen gebeurt er nog veel meer begreep ik wel.

Toen de terug weg. Die begon wat nat. Maar niet met minder lawaai natuurlijk! Dit keer met 2 luidruchtige CXen op Niekark an!!

Uiteraard tot de volgende bijeenkomst.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 2 mei 2008 00:40 
@Lieke. Ik schaam me diep (zit nu met een rooie kop) dat ik de verkeerde aan je mannetje gekoppeld heb.
Zie boven Ik heb het bij deze gelijk gecorrigeerd.

Greetzzz pjot. (die ook zeker nog niet alle namen kent)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX bijeenkomst Veluwe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven