Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

De huwelijks dag van Gea en Halbe

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 mei 2008 20:21 
De huwelijks dag van Gea en Halbe.

Wij als CX vrienden van Gea voegden ons in het feest na de huwelijks maaltijd van Gea, Halbe en de familie bij restaurant Coelenhage in Wezep. Daar stonden de Deauville en de Blackbird gepoetst naast elkaar met elk een schitterend rozen boeket, te wachten op de rit naar de kerkelijke inzegening van het paar. Een twintigtal motoren van diverse pluimage begeleide hen daarbij. Het motor gezelschap bestond uiteindelijk uit CX vrienden, een aantal CMA leden en een aantal mensen van de Alleenstaande Ouder Motorclub. In Wilsum aangekomen parkeerde ieder zijn motor langs de weg. Ieder ging de Gereformeerde kerk van Wilsum binnen en uiteindelijk was de zaal goed gevuld met een mengeling van familie, motorrijders en Wilsummers. De inzegenings dienst werd een swingende praise dienst, begeleid door piano, drums, basgitaar en een vijftal zangeressen. Henk Stoorvogel ging in deze dienst voor. Na de zegen was iedereen uitgenodigd op de receptie in het Hervormd Verenigingsgebouw in Wilsum. Daar kon iedereen het bruidspaar feliciteren, werd er koffie met gebak geserveerd en kwamen later de hapjes en drankjes ter tafel.

Gea en Halbe kunnen terugkijken op een goed geslaagde, zonnige en fijne dag!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 mei 2008 22:07 
Heeee, Erik, Marcel, Roelof, Pjotter, Floris en Hans, ontzettend leuk dat jullie erbij waren. Mede dankzij jullie hadden wij een fantastische dag!

Groetjes,
Halbe en Gea

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 mei 2008 22:24 
Het was mooi om erbij te zijn.

Veel geluk!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 mei 2008 22:51 | Aangepast door: Hansv 
Het was goed om er (even) bij te zijn, al was het dan met de Fiat, en niet met de Honda. 't Kon even niet anders.

Het gebak was lekker, de sfeer goed, en het bruidspaar helemaal in stijl.

Wat wil je nog meer?

Harmony,
Hans.
( die een heel vermoeiende dag had, maar het gebeuren toch niet zomaar voorbij wilde laten gaan )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 7 mei 2008 23:43 
Het was mooi om mee te maken en ik ben blij voor Gea en Halbe dat ze nu samen verder door het leven gaan. Erik heeft het verder mooi beschreven.
Helaas had geen van ons een fototoestel bij zich. Maar er zijn door anderen wel foto's gemaakt, daar ben ik best benieuwd naar.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 8 mei 2008 19:39 
Halbe en Gea , veel geluk .
Kon er niet bij zijn ,moest halsoverkop naar duitsland

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 mei 2008 20:10 
Gea en Halbe.

Ik vond het een eer er bij te mogen zijn. Trouwen is tenslotte niet zo maar iets.
Ik ben blij dat ik kon bij dragen tot de feestvreugde.
ik wens jullie heel veel gezonde en gezellige (kilometer)jaren toe samen.

Greetzzz pjot (die nu het gezins leven toch wel mist)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 De huwelijks dag van Gea en Halbe

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven