Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Noem mij maar: ...Fikkie!

Schrijver gompie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 mei 2008 21:23 
Volop in de scheiding vond ik het een ludiek idee om mijn oude naam weer van mijn ex af te pakken: Dick i.p.v. Dirk
Alleen, DWDD. (Der Welt Dreht Durch)
Die naam is dus niet meer bruikbaar voor de wereld om mij heen, te veel relaties op veel te veel vlakken.
Ik zal het maar met het boer'n Dirk moeten blijven doen.
En mochten jullie het niet meer weten, ik luister ook naar Gompie!
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver deaffy
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 mei 2008 23:08 
FIKKIE......WORST!!!!,
GR ARTHUR

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 mei 2008 07:56 
Als je zo,n verandering wil doorvoeren moet je er wel wat tijd voor uitrekken idd om dat iedereen die jou kent je zo noemt. Dat kost veel tijd en energie dus. En daar stop je nu al weer mee begrijp ik. dan geef je het snel op Dick / Dirk.
Doorzetten man
laat visitiekaartjes maken met je echte naam er op en deel uit die handel.

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 mei 2008 16:06 
HEy Gomp,

Ach, al het beesie maar een naam heeft....
Tja, ik zou het gewoon bij Dirk laten.....
Mocht je nog eens in de UK of USA zijn, dan is Dick sowieso af te raden.....:-)
Groetjes
Ray ( die ook wel eens de lul is...)

Schrijver deaffy
Gast 
#5 | Geplaatst: 16 mei 2008 17:37 
vandaar mss fikkie.....dick....worst,
ik weet t nie,
gr arthur

Schrijver Engeltje

Moderator 
#6 | Geplaatst: 16 mei 2008 19:19 | Aangepast door: Engeltje 
Dick,

Ik heet eigenlijk Angelique, alleen ik word en werd jarenlang door vrienden, vriendinnen en in persoonlijke sfeer Lieke genoemd. Behalve door mijn ouders. Mijn moeder houdt er niet van om namen af te korten.
Wel voor mijn nichtjes en de kinderen van mijn beste vriendin, ben ik tante Lieke............klinkt toch veel liever?

Toen ik Coen leerde kennen was het ook al Lieke. Ik heb toen besloten om na ons trouwen niet Angelique Berends te gaan heten maar Lieke Berends. Ik wilde gewoon heten waar ik mezelf altijd in thuis voelde.

Op mijn werk ben ik begonnen als Angelique Roes, maar hier op de club als Lieke. Op mijn werk vonden ze het maar raar en er zijn nog altijd collega's die er niet aan kunnen wennen en mijn wens niet willen inwilligen. Ook tijdens mailwisselingen van bepaalde instanties waar ik onderteken met Lieke Berends word ik met de aanhef Angelique genoemd. Prima, ik kan ze het ook niet dwingen, maar ze accepteren wel de achternaamswijziging door het trouwen maar niet mijn voornaam.

Ik blijf lekker eigenwijs ;-) volhouden omdat ik het graag wil, maar ja....mensen zijn mensen en kunnen eigenwijs zijn. Dus Dick, zo heet je, zo wil je genoemd worden en zo zal ik je noemen............maar een vergissing is ook menselijk toch?

Lieke
(die zelfs door haar ex altijd Lieke genoemd werd en blijft nu stug volhouden om, tijdens mailwisselingen, haar Angelique te noemen)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Noem mij maar: ...Fikkie!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven