Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

éénwielige aanhangwagen achter mijn CX

Schrijver oldsnowman
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2008 18:12 
Hoi Mede CX-ers,
afgelopen week heb ik na een tip van Erik op dit forum een éénwielige aanhanger gekocht. Omdat de bevestigingsbeugel niet paste op mijn CX ben ik vanmorgen met mijn oudste zoon even gaan knutselen. Na wat buig en boorwerk uiteindelijk een passende oplossing gemaakt. Of dit definitief zo blijft moet ik nog afwachten, maar voorlopig kan hij mee naar Vechta komend weekend. Komende dagen de verlichting in orde maken en een kentekenplaatje erop en dan karren maar. Iemand enig idee wat voor merk het is? Kan op het internet geen enkele fofo vinden van een soortgelijk model.
Voor foto's kun je hier terecht: http://picasaweb.google.com/oldsnowman1962/AanhangerAchterDeCX

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2008 18:29 | Aangepast door: Paul van Leeuwen 
Wat voor merk het is, geen idee.

Heb dit weekend toevallig ook de aanhanger achter de CX gehangen( die ik van Deaffy heb gekocht, heb de opname op de motor wat gewijzigd, maar had nog steeds het idee, dat het frame v/d motor wat wiebelig was.

Vandaag proef gereden en ben niet harder gegaan dan 120 km en dat ging prima.

http://picasaweb.google.com/montesacota/AlbumZonderTitel

Let op: officieel mag je in Duitsland met een motor met aanhanger niet sneeller dan 60km
Ik kom overigens zaterdag in de loop v/d dag naar Vechta, dus wie houd voor mij een plekkie vrij

Groetn:

Paul

Schrijver theojansen
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2008 18:41 
ik heb dat soort aanhangers ooit in het voormalige oost duitsland gezien.
misschien dat de jawa/cz kenners iets over de oorsprong kunnen zeggen.
prachtig exemplaar overigens!!
theoj

Schrijver oldsnowman
Gast 
#4 | Geplaatst: 18 mei 2008 18:57 
Hoi Paul,
klopt die aanhanger, ik had daar ook wel interesse in, evenals Coen maar hij is je gegund hoor. Leuk dat je hem er ook al achter hebt hangen en er mee naar Vechta komt. IK ben zelf nog niet in Vechta geweest dus hoe dat zit met plaatsjes vrijhouden en zo.... maar ik zal mij best doen om flink wat plaats in beslag te nemen als dat mogelijk is.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 mei 2008 19:00 
Het is voor mij ook de 1e keer Vechta, maar als ik de foto,s van andere jaren bekijk, zal het wel inschikken worden.

Na Vechta rij ik naar huis en vertrek dan de dinsdag erop voor een korte motorvakantie naar de Harz, overigens zonder aanhanger.
De aanhanger wil ik meenemen naar het CX treffen in Denemarken.

Zie je zaterdag:

Paul

Schrijver deaffy
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 mei 2008 08:24 
hallo,
hangt er netjes aan paul,
de aanhanger,
veel plezier ermee,
groet arthur

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 mei 2008 09:50 
Heey Hans,

Hij ziet er echt mooi uit! Ook ik weet niet wat voor een aanhanger dit is. Is het geen eigenbouw van de vorige eigenaar? Ik zou haast denken aan een Boss-Hoss tank ofzo... Het is een pracht exemplaar! De trekhaak heb je ook netjes opgelost zo.

Als je de aanhanger beladen hebt begin dan rustig aan met rijden. Het kan zijn dat alles boven een bepaalde snelheis begint te wiebelen. Zorg ook dat je de zwaare dingen onderin en voorin hebt. Daar houdt je de wegligging het best mee.

We gaan alle aanhangertjes eens goed bekijken komend weekend ;-)

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver emiel
Gast 
#8 | Geplaatst: 19 mei 2008 10:03 
Aloha,

jouw combinatie ziet er SUPER uit!!!

Groetjes,

Emiel & Andrea

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 éénwielige aanhangwagen achter mijn CX

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven