Ik wil Ray ook even een fijn woordje toespreken.....
Toen ik net het liefje van de voorzitter werd, heeft hij voor de gein gezegd dat ik van die Shadow VT 600 afmoest, om twee redenen:
Quote van een mail aan Coen d.d. september 2005(met toestemming van de voorzitter): "Dan nog wat: de V-riendin van de V-oorzitter van de Cx V-club op een V-T? Dat kan gewoon niet!!! ...........Affijn, de conclusie mag duidelijk zijn...Lieke aan de CX...voor haar eigen bestwil en gezondheid. Het is me dan een grote eer mijn eigen CX aan jullie/haar aan te bieden. Als liefje van de boss zal ze toch op het oer-model moeten beginnen. Zo werkt dat nou eenmaal....."
Ray, ik ben je dankbaar voor je zorgen en ik heb ook naar je geluisterd. Ik ben gek op mijn man maar ook op de CX. Voor mij geen van beide meer zonder!
Ray, als je met je meisje nog eens bij ons op de koffie komt(wat je ooit nog eens zou doen) krijg je de knuffel die je hiervoor verdiend hebt.
Liefs
Lieke
(die nog steeds heel baalt dat Angel ook niet rijdt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.