Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

VERHUISBERICHT

Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 mei 2008 10:48 
Hallo allemaal,
Met ingang van afgelopen vrijdag woont mijn ouwe trouwe CX650 in Groningen. De nieuwe eigenaar is er blij mee, en gaat er geloof ik nog een betere motor van maken, hij heeft in elk geval driftige sleutelplannen.
Dat houdt in, dat ik nu dus CX-loos ben en hier dus eigenlijk niets meer te zoeken heb. Tja, dat is wel raar na een jaar of 8, denk ik.....
Ondertussen heb ik heel veel plezier met mijn Hornet, zo'n mooie nieuwe motor heeft toch ook wel wat.
Ik wens jullie allen het beste en dank jullie voor het fijne "clubgevoel" dat ik al die tijd heb mogen ervaren.
Groeten en het ga jullei goed,
Ray ( die stiekem toch op de site zal blijven kijken)

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 26 mei 2008 11:33 
nou ray,

nooit leuk om een cx-vriend te "verliezen" maar we lezen dat de cx goed terecht is gekomen. met jou en je "nieuwe liefde" wens ik vanuit deze kant natuurlijk ook weer het zelfde plezier als de afgelopen 8 jaren!

ja lees hier maar lekker verder mee, mischien dat als je eens in de buurt bent dat je dan om een bakkie komt op een babbel avond ofzo?

groetjes werner en grietje
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 26 mei 2008 13:55 
Ray, ridder in de orde van de oranje tankbies en niet meer bij de CX club? Ik ken wel meer mensen die hier regelmatig komen en geen CX (meer) hebben. Maakt niks uit wat mij betreft.
Veel plezier met de hornet en zoals Werner al zei, kom eens langs bij een stamtafelavond of een andere gelegenheid.
Groeten, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver deaffy
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 mei 2008 15:05 
hoi ray,
veel succes met je nieuwe bike,
en ook de groeten van de phoenicx,
gr arthur

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 26 mei 2008 18:55 
Hey Ridder Ray,

Fijn dat er een nieuwe enthousiasteling voor je CX gevonden is. Slopen is tenslotte altijd de slechtste optie..... Je blijft uiteraard een speciaal plekje in mijn CX hart houden, jouw hulp heeft me op meerdere fronten erg goed gedaan. Gelukkig blijf je wel Honda rijden, dat is een hele geruststelling.
Veel plezier op je nieuwe fiets!

Groetjes en kus,
Gea

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 mei 2008 22:46 
Hoi Ray,
Het ga je goed denk aan ons wij zullen je niet vergeten en hopelijk gaat die hornet net zo lang mee.

ben en Henny

Schrijver Frans
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 27 mei 2008 15:20 
Hoi Ray,

Wat weinig bezoekers eigenlijk weten is dat jouw tussen haakjes handtekening legendarisch is geworden en intussen door iedereen overgenomen is.

Dus bij deze: mocht een van de later bijgekomen bezoekers van de site afvragen waar deze gewoonte vandaan komt: van de - dus vertrekkende Ray!

Het ga je goed,
Frans
(Die denkt dat je binnenkort wel weer op een treffen opduikt. Op een CX)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#8 | Geplaatst: 27 mei 2008 16:12 | Aangepast door: Engeltje 
Ik wil Ray ook even een fijn woordje toespreken.....

Toen ik net het liefje van de voorzitter werd, heeft hij voor de gein gezegd dat ik van die Shadow VT 600 afmoest, om twee redenen:

Quote van een mail aan Coen d.d. september 2005(met toestemming van de voorzitter): "Dan nog wat: de V-riendin van de V-oorzitter van de Cx V-club op een V-T? Dat kan gewoon niet!!! ...........Affijn, de conclusie mag duidelijk zijn...Lieke aan de CX...voor haar eigen bestwil en gezondheid. Het is me dan een grote eer mijn eigen CX aan jullie/haar aan te bieden. Als liefje van de boss zal ze toch op het oer-model moeten beginnen. Zo werkt dat nou eenmaal....."

Ray, ik ben je dankbaar voor je zorgen en ik heb ook naar je geluisterd. Ik ben gek op mijn man maar ook op de CX. Voor mij geen van beide meer zonder!

Ray, als je met je meisje nog eens bij ons op de koffie komt(wat je ooit nog eens zou doen) krijg je de knuffel die je hiervoor verdiend hebt.

Liefs
Lieke
(die nog steeds heel baalt dat Angel ook niet rijdt)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 VERHUISBERICHT

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven