Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

terug uit Schotland

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 juni 2008 02:25 | Aangepast door: pjotter 
Zo ben weer in de bewoonde wereld. Na Vechta ben ik door gereden naar Frankrijk om in Calais over te steken naar Folkestone. Vandaar in 1 dag met zware regenval naar Leeds gereden. (de tent was geen optie meer) en een hotel genomen. dag 2 was stralend mooi en zonnig. Ben via Edinburgh tot over de Fourth Bridge gekomen en heb in een dorpje mijn tent op gezet. Daarna zonder satnav verder gegaan om op dag 3 uitendelijk "weg van de snelweg" Loch Ness te bereiken. Mocht mijn tent op een oude stijgen aan de oever opzetten. Heb daar dagen gestaan en honderden kilometers gemaakt om alles te kunnen zien. (heb helaas 2 schuivers gemaakt in de bergen door een grote hoeveelheid gravel op de weg) Maar zo als aan alles kwam ook aan dit avontuur een einde en ben ik in 2 dagen van Loch Ness terug gereden naar Folkestone. Op vrijdag heb ik het laatste stuk van Calais naar Rijswijk gedaan en was om 12uur weer thuis. Mijn Bleu Angel heeft zich super gehouden. Met een flinke slok benzine en af en toe wat olie heb ik er zonder pech of problemen (een zere kont niet mee gerekend) zo rond de 4500km afgelegd. Ik ben dan ook super trots en blij dat het allemaal zo goed verlopen is. Mijn speciale dank gaat uit naar LIEKE die door het uitlenen van haar nierband deze tocht heel aangenaam heeft gemaakt.(dikke zoen daar voor)

Greetzzz pjot. (die niet kan wachten tot de volgende stamtafel)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 juni 2008 07:16 | Aangepast door: gompie 
Een hele belevenis.
Jij maakt tenminste eens wat mee. Hoop dat je CX niet té erg beschadigd is. Dat kale stuk vanaf Calais is altijd het ergste.
Laat je niet kisten...
Dirck (die wilde dat hij zo'n tocht ook nog eens kon maken)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 juni 2008 09:17 
Pjotter,

Goed dat je weer, min of meer heelhuids, terug bent.

En ja, als je zulke afstannden maakt dan komt het zitvlak wel in gevaar. Dat is de prijs de je betaald voor zo'n prachtige tocht.

Harmony,
Hans.
( heel klein beetje jaloers, echt een heel ietsje pietsje klein beetje maar, maar toch ....... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 juni 2008 10:21 | Aangepast door: Erik1 
't Ja Pjot,

Ik denk dat bijna elke CXer wel jaloers kan zijn op zo'n vakantie! Het lijkt mij ook geweldig om eens zo'n lange motor reis te maken. Zelf zou ik dan mischien toch liever de warmere landen opzoeken. Gisteren werden we door regen overvallen op een tochtje betuwe. Dat werd schuilen want regen kleding was niet voorzien op zo'n mooie zonnige zondagmiddag. Dit zou ik op zo'n vakantie niet prettig vinden.

Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad!!

Groet Erik ( die zijn vakantie nog tegoed heeft ;-)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver deaffy
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 juni 2008 12:14 
ride to live,
live to ride,
respect pjotter!!
gr arthur

Schrijver startweer
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 juni 2008 13:11 
Wauw Pjotter! Wat een mooie rit! Je CX is blijkbaar weer in topconditie, dat 'ie dit zonder problemen aankon.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 10 juni 2008 01:33 
THNX all voor de reacties.
Ben zeker blij dat hij in top conditie is.
Nu eerst SJK maar............ de plannen voor de volgende tocht zijn al weer in volle gang.

Greetzzz pjot

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#8 | Geplaatst: 10 juni 2008 18:47 
Hoi Pjot, dat klinkt als een mooie ervaring daar in Schotland. Lijkt me ook heerlijk om daar eens rond te touren, vast een stuk rustiger dan Rijswijk e.o!

Nu eerst die Zeppelin ff inelkaar knutselen dan kun je daarna weer lekker op pad;-)

Groeten en tot de volgende stamtafel!

Ton

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 11 juni 2008 14:16 
@erik.
Ach bij mij zal de regen de pret nooit drukken. (alhoewel het met droog weer wel relaxter rijd)
Heb alleen de 1e dag in engeland regen gehad. Maar wel de hele dag stortregen dat een hotel de enige optie was.
De rest van de tocht mooi weer en veel zon.

Greetzzz pjot (die niet bang is voor een buitje)

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 terug uit Schotland

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven