Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

50+

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juni 2008 23:26 
Ik geef het grif toe, ik ben redelijk gek/heb veel vrije tijd/lees graag en veel. En dus is het voor mij heel gewoon om wat te grasduinen op deze site. Het valt me wat tegen dat ik de topics maar 50 bladzijden terug kan lezen, m.a.w. de info uit het begin van dez site is blijkbaar "weg"...
Spijtig vooral als je gewezen wordt op eerdere info bij "techniek" maar die er nu dus niet meer is. Is hier een trukje voor of zie ik (weer maar eens) iets over het hoofd?
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 12 juni 2008 23:53 
Hallo Daniel, als ik zoek op het prikbord, kom ik terug tot 2002. (het begin van de site)
Wat er wel voorkomt, is dat er links in oude verhalen staan die niet meer werken. Het prikbord is ooit enigzins veranderd (andere server?).Links die naar dat oude prikbord verwijzen, werken niet meer.
(zoals deze verwijzing )
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 juni 2008 13:54 
Als je de zoekfunctie gebruikt kun je blijkbaar wel terug, maar bladeren kan je niet verder dan 50 blz., dat bedoelde ik dus. Is daar niks aan te doen dan?

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 13 juni 2008 14:28 
Er zijn niet meer dan 50 pagina's, dat is de reden, denk ik. Sommige topics hebben maar een paar pagina's, maar die zijn later toegevoegd.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 juni 2008 22:01 
Toch blijf ik het jammer vinden dat van de eerste topics niets gelezen kan worden. Zo gaat er toch wat geschiedenis verloren vind ik. En het komt zo vaak voor dat iemand- vaak Floris - linkt naar een topic dat als je het wil lezen in het beste geval een hoop smilies laat zien.
V.G. , Daniël.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 50+

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven