Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

komplimenten over de CX500 website

Schrijver Arnold

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2008 19:39 
Hallo CX ers

Ik was vandaag voor mijn werk bij iemand thuis en die had zijn motor in de woonkamer staan, want hij was het een en ander aan het verzinnen om zijn bagage mee te nemen.
Hij gaat naar de oekraine met de motor.
Toen ging het gesprek dus alleen nog maar over motor's.
Ik heb toen even onze website laten zien.
Hij was vol lof, want hij was zelf van verschillende clubs lid geweest, maar had nog nooit zo'n mooie site gezien.

groetjes
Arnold V
Black on White Wing . . . . . . . http://silverwing-gl500.jimdo.com

Schrijver startweer
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2008 22:32 
Fijn te horen! Ik ben ook erg enthousiast over de vormgeving, het enthousiasme, de betrokkenheid en hulpvaardigheid van CX-ers en hun site!

Frans en Coen, jullie hebben iets fantastisch gestart, wat enorm gewaardeerd wordt door erg veel mensen. Het forum wordt zeer druk bezocht.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2008 22:54 | Aangepast door: Erik1 
Ik denk inderdaad dat onze CX club het van het forum moet hebben. Dat houdt het aantrekkelijk om weer op de site terug te komen. Dit blijkt niet altijd een succes te zijn. Ik kom regelmatig op de SilverWing site maar heb daarvan ontdekt dat de animo om op het forum te kijken en schrijven veel, VEEL, kleiner is dan hier. Het lijkt dus vooral aan de bezoekers van de site te liggen. Samen maak je een forum aantrekkelijk voor elkaar.

Frans en Coen krijgen qua opzet van de site uiteraard alle eer en dat mag best eens gezegd worden!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2008 23:32 
Juist, helemaal mee eens, dit is een site die de moeite is om regelmatig te bezoeken. 100 maal meer respect voor elkaar dan op de gemiddelde site, veel hulpvaardigheid en wat ook leuk is, voldoende verschillende persoonlijkheden om het plezant te houden!!
Al die mensen die ophouden met cx-en, denk er goed over na. Een jaar geleden zakte de moed mij ook in mijn schoenen, stator-ellende en dus serieuze twijfel voor iets anders...maar wat ben ik blij dat ik voor mezelf uitgemaakt hebt dat ik ofwel nog twintig jaar met een soortgelijke motor rij, ofwel er mee stop.
En jazeker, daar zit dit forum voor iets tussen.
Dus-na een grote portie voor Frans en Coen- ook wel wat lof voor elke cx-er!
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver gompie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 juni 2008 00:58 
Weten jullie dat ik eerst de club heb uitgezocht en daarna er een motor bijgekocht heb?
En hoe kom je bij een club? makkelijk; via internet!
De complimenten dat jullie ook mij hebben weten te strikken...
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 juni 2008 19:11 
Is waar, de manier waarop er met elkaar wordt omgegaan en de bereidheid zaken met elkaar te delen is groot.

Ik kom ook regelmatig op dit forum: http://www.hobbyist.nl/forum/?action=topiclist dat heeft als nadeel dat iedereen er in kan loggen en neerzetten wat hij wilt. Dus ook mensen persoonlijk op de man af aanvallen. dat is op dit forum met een inlog geregeld.

Schrijver Ratz
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 juli 2008 20:29 
HULDE!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 komplimenten over de CX500 website

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven