Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Waarom zo negatief

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2008 01:20 
Nou ik schrik toch wel van de negatieve berichten als iemand zijn diensten aan bied. en waarom???? Zijn we dan allemaal zo jaloers omdat iemand meer kenns heeft dan een ander, of omdat hij een kleine vergoeding vraagt?
Ik denk dat als we gaan rekenen dat alleen de gebruikte onderdelen betaald moeten worden en dat hij er zelf nog niet eens wat aan verdiend. hij zou de koffie ook in rekening moeten brengen, want die zal een ieder ook dankbaar aan nemen als het aangeboden wordt.
Ik ben ook vele malen gratis geholpen en daarom heb ik tamara ook mijn diensten aan geboden. en ja zij heeft ook de onderdelen betaald, wat naar mijn mening logisch is. en verder heb ik het graag gedaan. (heb er uiteindelijk zelf ook weer wat van op gestoken) en heb er een schat van een vriendin aan overgehouden.
Als we iedereen nou eens in zijn of haar waarde laten zal het een stuk gemakkelijker zijn.

Verder wil ik nog opmerken dat ik het eens ben met de stelling dat de moderator of wie dan ook een draadje niet zomaar kan of mag sluiten omdat ze geen commentaar meer wensen.
Ik dacht dat we in dit land vrijheid van meningsuiting hadden.
Dat beledigende of grove taal verwijderd wordt ben ik het mee eens, maar verder heeft iedereen recht om zijn of haar mening te geven.

Verder ga ik dit weekend maar eens in de ardenne kijken bij de DTA club hoe het er daar aan toe gaat. (ja met mijn CX)

Greetzzz pjot. (die toch duidelijk verschil ziet en de CX club en DTA)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juli 2008 01:53 
Hallo cx gl rijders
Even mijn voorstellen voor hen die mijn nog niet kennen.
Ik ben 57 jaar oud en op met mijn 18 de jaar de eerste motor opgevoerd hoe harder hoe beter.
Ps auto motor van een ford .
Daar bij nog velen andere hobby's
Al bij al wat ik wil zeggen is dat alle hulp altijd welkom is in welke zin dan ook.
Voor kennis of onderdelen het maakt niet uit of je daar nu een vergoeding voor moet betalen of het zo krijgt daar ben je zelf bij.
Verder deze vind ik met de nadruk op mij dat het best een leuke cx klup is.
En dat Coen Frans en Floris het met de rest van de 1082 cx rijders het goed doen.
En laat het nu een gezellige klup blijven met veel onderdelen en veel kennis.
En niet te vergeten de mensen die zich inzetten voor al die mooie toertochten
En dat kost toch ook niets meer dan allen maar een lach.
Gr Andre
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver MIOB
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2008 10:00 
Ik wil graag even reagren op het laatste wat je zegt, over die moderators. Een pittige discussie moet altijd kunnen, maar als er reacties geplaatst worden die de sfeer echt hele erg bederven heeft een moderator natuurlijk het recht om het topic te sluiten. Moddergooien kan ook via d email.

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juli 2008 12:46 
@miob.
Ben het met je eens dat modder gooien (als het dan echt moet) ook via de mail kan. Maar hij/zij kan dan ook die berichten er tussen uit halen en de draad open laten voor die gene die wel iets positief te zeggen hebben. anders wordt iedereen gelijk de mogelijkheid ontnomen om te kunnen reageren.
En dit is het laatste wat ik er over ga en wil zeggen.

Travelbag gepakt..... op naar de ardenne....

Greetzzz pjot. (die niet met modder gaat gooien maar gaat happen) brrrr
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Waarom zo negatief

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven