Nou ik schrik toch wel van de negatieve berichten als iemand zijn diensten aan bied. en waarom???? Zijn we dan allemaal zo jaloers omdat iemand meer kenns heeft dan een ander, of omdat hij een kleine vergoeding vraagt?
Ik denk dat als we gaan rekenen dat alleen de gebruikte onderdelen betaald moeten worden en dat hij er zelf nog niet eens wat aan verdiend.
hij zou de koffie ook in rekening moeten brengen, want die zal een ieder ook dankbaar aan nemen als het aangeboden wordt.
Ik ben ook vele malen
gratis geholpen en daarom heb ik tamara ook mijn diensten aan geboden. en ja zij heeft ook de onderdelen betaald, wat naar mijn mening logisch is. en verder heb ik het graag gedaan. (heb er uiteindelijk zelf ook weer wat van op gestoken) en heb er een schat van een vriendin aan overgehouden.
Als we iedereen nou eens in zijn of haar waarde laten zal het een stuk gemakkelijker zijn.
Verder wil ik nog opmerken dat ik het eens ben met de stelling dat de moderator of wie dan ook een draadje niet zomaar kan of mag sluiten omdat ze geen commentaar meer wensen.
Ik dacht dat we in dit land vrijheid van meningsuiting hadden.
Dat beledigende of grove taal verwijderd wordt ben ik het mee eens, maar verder heeft iedereen recht om zijn of haar mening te geven.
Verder ga ik dit weekend maar eens in de ardenne kijken bij de DTA club hoe het er daar aan toe gaat. (ja met mijn CX)
Greetzzz pjot. (die toch duidelijk verschil ziet en de CX club en DTA)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900