Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nog een paar antwoorden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 juli 2008 20:26 
Ik heb vele berichten doorgelezen. Ik heb ook persoonlijke mail mogen ontvangen. ( tot nu toe positief) Daarnaast heb ik ook een goed gesprek gehad met een van de hoofd bestuurs leden. Al met al niet een heel verkeerd gebeuren. Toch ben ik ook wel geschrokken van de hoeveel heid aan berichten. Ik kon de meeste positef op vatten. Dat dan gelukkig weer wel.

Echter er moesten wel wat vragen beantwoord worden. Dat is dan ook de reden dat ik wat van me laat horen.

Banden wisselen, ja dat doe ik ook wel, alleen heb ik dan iets meer tijd nodig en ruim van te voren moet ik wel even weten welke band er gemonteerd dient te worden. Merk en maat, en prijs van band.

Dan gezamelijk in kopen. Ik zie mij als persoon daar niet geschikt voor. Ook weet ik dat dit soort zaken moeilijk zijn te handele binnen een club. Vaak is een persoon toch een leider met comcieele insteek. Die moet dan dan maar op zich nemen.

Voor de rest staat iedereen vrij om mij te mailen en te vragen wat het moet kosten. Dat heb ik nu reeds naar 3 personen gedaan. Om de club niet te schaden heb ik me duidelijk aan de richtlijnen gehouden van de club. Dus geen bedragen genoemd. Daar moet je prive naar me toe mailen. En ik kan u vertellen dat als je een beetje nadenk, je dan ook weet dat ik ook echt een scherpe prijs reken. Ik zal er niet echt rijk van worden.

Voor de rest ben ik zelf wel blij dat er leven is op deze site. En het blijft altijd boeiend om naar te kijken.

Ik sluit nu af, en ga de boeken winkel sluiten. het is 21.00 uur vandaar.
Het was rustig en dus kon ik weer een beetje tijd besteden aan de site/club.
Voor de rest heb ik deze avond 6 persoonlijke mail vragen beantwoord aan diverse club leden. Ik hoop dat ze er wat mee kunnen. Dus heb je vragen, mailen kan altijd. En geloof me, 98% van de mensen komen niet naar mij toe omdat ze te ver wonen en of het probleem met hulp van anderen toch nog op kunnen lossen. Ook regel ik wel eens club leden daar terplekke door een oproep te doen op de site. Dat werk namelijk ook heel goed. Ik laat het hier bij

Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Ratz
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2008 15:47 
:-)

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 juli 2008 00:09 
Marco, keep up the good spirrit.
Ik vind het super wat je allemaal doet voor de club.......

Greetzzz pjot. (die nu echt van de weg is geraakt)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nog een paar antwoorden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven