Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

leuk nieuws/kadootje

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2008 08:10 | Aangepast door: beinhart 
hier even een leuk berichtje;
afgelopen donderdag reed ik naar de texasbar, helemaal alleen, want grietje was er al heengereden samen met cosmar...

maar goed daar aangekomen, nat van de regen, was het wel noordkaap avond; behalve antoon, joost, peter koffie en grietje zaten alle noordkaap mannen en vrouw er met hun laptop's en foto's theo en jan, ben en henny, en natuurlijk cosmar!
toen ik eenmaal zat en de warme chocomel met slagroom voor mijn neus stond hadden ben en henny dus nog een leuke verrassing voor mij meegenomen vanuit noorwegen, eigenlijk meer voor m'n motor "de grasmaaier" een sleutelhanger

URL

URL

URL

heel erg bedankt dat jullie aan mij gedacht hebben, vind ik heeeel leuk!
en natuurlijk heeft cosmar ook een kaartje gestuurd, zoals gezegt!

groetjes werner (vind het leuk dat vrienden ook op vakantie aan me denken)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Engeltje

Moderator 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2008 09:49 
Werner,

Leuk dat ze aan je gedacht hebben. Was zeker wel een drukke avond, onze stamtafel vorige week werd wel bezocht maar iets minder dan de andere keren. Wat niet weerhoudt te zeggen dat het wel gezellig was.

Wat mij wel opvalt en een overeenkomt met jullie stamtafel is.dat de warme chocomelk met slagroom ook bij ons rijkelijk gedronken wordt.........

Lieke
(die nu wel heel nwsgierig wordt wat er zoal bij de andere stamtafels wordt gedroken......misschien ook warme chocomelk met slagroom)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2008 13:55 
Dat laik main kip wel...! Naar ff zoeke...!

Dirk de Boer, de enige CX-dirk met een Dirkenpaspoort!
Rookworst zonder R is ook worst!

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 leuk nieuws/kadootje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Honkie Tonkie ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven