Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

zit maar weer te zitten

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 juli 2008 09:20 
Ik zit vandaag maar weer te zitten in mijn boeken zaak. Klanten zijn er nog niet veel geweest. Ik zit er aan te denken om vanmiddag nog even de motorfiets te pakken. Ha lekker nu eerst een bak koffie. Met de eerste slok koffie die ik uit mijn beker drink, kijk ik naar buiten. Regen. Balen. Het is weer een zomer dag die mij doet denken aan de herfst. Het schiet vandaag niet echt op geloof ik. Ach dan maar even wat minder.
Voordat ik hier iedereen deprie krijg stop ik maar.
Met vandaag een iets mindere groet, Marco Becker.

Gelukkig staat mijn silverwing droog,,,,, hoop ik...
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 12 juli 2008 09:31 
Ja lekker he zo'n nederlandse zomer. Dan heb ik toch liever de kou en de zon boven in scandinavie.
Mijn cx-je staat gelukkig zeker droog helaas heeft mijn diversion de hele nacht buiten door moeten brengen.
En denken aan motorrijden en lekker warm binnen blijven zitten zit er helaas niet aan, ik moet nog even met de motor weg.

Waarom kan het niet regenen als ik werk en lekker droog en zonnig als ik vrij ben??? :(

cosmar (gaat zijn regenpak alvast aantrekken)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 juli 2008 10:06 
Regen pak?, jip je hebt het voor elkaar....... Het is je gelukt.
Ik ben nu echt hele maal deprie..........

(2 minuten later)

Wat zie ik,,,??? net om de hoek,,, van uit mijn boeken winkel,, Ja Het is een zonne straal...
Ohhhh dit is hoop gevend.. wie gaat mij vandaag een CX geluid laten horen voor de winkel? (baan 22 biddinghuizen. boeken zaak. de eerste krijgt koffie)

Dan fleur ik wel weer op.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Dinges
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 juli 2008 10:35 
Ben bang dat ik het niet ga zijn Marco, ben net weer thuis van een week hard werken in Frankrijk dus ga nu even van mijn gezinnetje genieten.
Maar dit doet me wel denken aan de ervaringen van mijn collega die op het binnenland rijd, heeft recent een GL650 gekocht (denk dat ik hem een beetje heb aangestoken) en sindsdien regent het elke keer als hij de motor pakt (pak en laarzen moet hij nog kopen, heropstapper).
Hij verzuchtte deze week al dat als het zo blijft de motor binnenkort weer op marktplaats staat.

Succes met je depri bui, hoop dat het een beetje mee valt.
Achter de wolken schijnt de zon, morgen weer een dag en meer van dat soort cliche's zullen we maar zeggen.

Groeten Dennis

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#5 | Geplaatst: 12 juli 2008 10:44 
hoi marco,

niet om je meer depri te maken maar om met je mee te voelen;
hier zal ik ook mijn regenpak moeten gebruiken als ik nog naar buiten wil... en dan heb ik het nogniet eens over motorrijden.

maar je weet wat ze zeggen; NA REGEN KOMT ZONNESCHIJN.

en cosmar, als jij dat kan regelen zou ik dat ook wel willen, alleen regen als ik aan het werk ben. wil je mijn ploegen-schema voor de onderhandelingen met daarboven waar die regen vandaan komt?

groetjes werner (ook nat als ie buitenstapt en moet nog om boodschappen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 juli 2008 10:45 
pak die motor morgen maar en rijd de rit van teus mee samen met Hans V
wel even aanmelden op de site
zie het verhaaltje op de site

gr Arnold (die de afgelopen week ook een aardige bui op zijn kop kreeg)

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 juli 2008 10:53 
Soms is het wel jammer dat je niet via de microfoon en speakers met elkaar kunt praten als je on line bent dan kun je elkaar wat makkelijker uit zo'n dip halen door lekker over alles en nog wat te O.H. en

Gr Arnold

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 juli 2008 11:29 
Hoi Marco,
Ik heb gisterenavond voor het eerst de CX/GL 500C weer bereden en het zag er mooi uit. Eén kilometer op pad en het stortte tot half acht bakken.
De motor loopt prima, maar de koplamp is gisteren uitgevallen, nu maar hopen, dat de stekker er alleen is uitgegaan. Al met al hij rijdt als een zonnetje en inderdaad, die ventilatorherrie....... , dat wordt een winterklus.

Hou je haaks, de zon heeft altijd weer geschenen !!!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 12 juli 2008 12:26 
net terug van een ritje naar Zoelen. het bleef droog, maar de weg was zo nat dat je toch genoeg water over je heen krijgt van de sproei van de auto's.
morgen helaas geen rit van Teus rijden wegens een verjaardag van een neefje.
werkze Marco, hopelijk nog wat klanten die wat willen lezen bij de open haard.
groet, theoj

Schrijver gompie

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 12 juli 2008 12:32 
Ha Marco,
Je moet nooit wachten tot de bui over is,
je moet leren dansen in de regen!!!

h.g. Dirk (also singing in the rain..., druk m'n spulletjes aan het pakken voor de verhuizing)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 12 juli 2008 12:36 
Ha, de zon schijnt hier weer, en het aantal klanten is onverwacht hoog, maar nog steeds geen CX gezien. Zal ook wel niet meer lukken ook denk ik. 16.00 uur sluit ik.
Groetjes marco.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 12 juli 2008 14:07 | Aangepast door: Hansv 
@Marco
Als het regent dan waardeer je de zon des te meer als die schijnt.
Als de zon schijnt, dan foeter je op de warmte in je motorpak.
Moraal : Leef, en geniet van de mooie dingen. De regen laat je de zon waarderen, de zon laat je de regen waarderen.

@Theo , Arnold
De rit van Teus is pas volgende week.........
Ik zeg het maar even, ander doe je Dirk na, die ook een week te vroeg op de midzomerdagtocht verscheen.

@Dinges
Heb nog een pak XXL liggen, Motoline. Interesse ? Mail maar. Ik pas het (gelukkig) niet.

Harmony,
Hans.
( die deze week aardig tussen de buien door heeft gereden, en achter de wolken de zon kan zien schijnen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Dinges
Gast 
#13 | Geplaatst: 12 juli 2008 15:20 
Ik zelf niet Hans, maar zal eens aan de beste man horen. Zelf pas ik net als jij niet in xxl (gelukkig) maar mijn collega is iets forser, wie weet? Heb je er foto's van op je eigen site staan? Zo niet, zou je ze dan even willen mailen naar me op mr.dazony apedinges live.nl?

Groet Dennis

Schrijver HanGL400
Gast 
#14 | Geplaatst: 13 juli 2008 00:10 
Potverdorie Hans,...........lucky you,.......heb mijn CX,..deze week niet gebruikt,.....ivm,..slechte weer,....ja sorry,...ben een mieren##ker,....

Maar ben nog steeeeeeeeeeds op zoek naar een Chromen kofferrek,....

Niemand,..?????

Ciao,...........Han,..............Lago Magiorre,.,..Italië ..de komende weken,.

Schrijver gompie

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 13 juli 2008 08:37 
Han is een man van weinig woorden...

D.
Rookworst zonder R is ook worst!

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 zit maar weer te zitten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 5
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven