Goh wat is het toch fijn om een lid te zijn van deze club.
Goh wat is het toch fijn dat er zoveel mensen zijn, die elkaar willen helpen, en die die mogelijkheid bieden.
Goh wat is het toch fijn dat je er weer veel van leert, en goh wat is het een fijn gevoel dat er het eerste project af is en goh wat is het toch fijn om te weten dat er nog meer projecten aankomen die hetzelfde proces kunnen volgen.
Goh wat is het fijn dat als je ervoor zorgt dat je zulke fijne avonden wilt hebben, en in je achterhoofd weet dat er veel van die avonden kunnen komen,er zoveel projecten zijn die ervoor zorgen dat je die avonden wel krijgt.
Snappen kullie het nog.
Kort gezegd: het is prettig om clublid te zijn en er veel mensen zijn die bereidt zijn om je te helpen, er prettig is dat je veel projecten moet hebben, om met zulke mensen te werken, en daar ook van te leren.
simpelweg, ik weer veel van kitten, maar een toepassing bij motoren, wis ik niet, en ik maar hoogwaardige kit gebruiken.
Theo, Hans, en Coen heel erg bedankt dat jullie mij hebben geholpen, om Angel de weg weer op tekrijgen, doet mij erg veel plezier dta er weer een gelukkig is, en ook om te weten dat er nog meer volgen.
Nu wij nog, oude rode, Rode Woerd, en Lammetje, Groene Dreack dan nog.
groetjes Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)