Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuwe CX?

Schrijver Ratz
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 juli 2008 19:48 | Aangepast door: Ratz 

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 juli 2008 20:01 
Wow!
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Dinges
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 juli 2008 21:17 
Wat je zegt Wow
Al eens op MF voorbij zien komen geloof ik. Ben alleen een beetje bang dat het een (knappe) fotoshop is. Van mij mag Honda er serieus over nadenken iets dergelijks te gaan maken, dat wel!
Maar Honda heeft op dat gebied ook een beetje een naam hoog te houden, 1 maal iets goeds bedenken en het vervolgens over een heel andere boeg gooien

Schrijver hendrix
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 juli 2008 21:28 
Cool!!

Ik zou dit kunstwerkje graag in 3D na tekenen en (laten) maken, geld en tijd houden me tegen. snif.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 juli 2008 23:29 
Deze plaat zag ik in het Belgische blad van Honda Riders Association Cylinders, welke ik van Terry heb gekregen.
Terry, nogmaals bedankt. De artikelen over de CX500 zijn van de hand van Jacques Vanhoolandt, bestuurslid van de HRA.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 juli 2008 00:41 
Hij ziet er leuk uit. Niet helemaal mijn ding maar hij mag er wezen.
gelukkig is er voor ieder wat wils.

Greetzzz pjot. (die het niet zo met buikschuivers heeft)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 juli 2008 10:11 
Ik vraag me wel eens af wat het zou kosten om een CX helemaal opnieuw te maken. Frame, blok, dus echt alles. En dan niet zo'n futuristisch geval. Want dit vind ik echt niet mooi, maar dat had ik de vorige keer dat 'ie langs kwam al gezegd.

Nee, wat zou het kosten om een CX-A weer helemaal 'na'/opnieuw te maken? Iemand een idee?

Harmony,
Hans.
( geen geld, wel ideëen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver hendrix
Gast 
#8 | Geplaatst: 30 juli 2008 10:43 
Alles met de hand draaien en frezen, blok opnieuw laten gieten in een nieuwe gietmal en dan boren, assembleren en conserveren (en meer van die moeilijke woorden) bestaande wielen en voorvork uitzoeken, cardan van een NTV .... acht denk al gauw een slordige half miljoen (als je het laat doen, i.v.m. het motorblok gieten en boren) of overdrijf ik nu???

Heb je plannen hans? (die geen geld heeft net als ik, maar wel goeie ideeen die bij mij misschien weer komen als mijn kater weg is)

Groetjes hendrix (die een kater heeft omdat hij gister gevierd heeft dat hij gister geslaagd is voor zijn rijbewijs B)

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuwe CX?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ sieds ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven