Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Nieuw hier2

Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 7 sept. 2008 14:43 
De originele posting was waarschijnlijk per ongeluk? gesloten, vandaar dat ik het hier nog een keer neerzet. Ik vond het vreemd dat niemand reageerde, tot ik zag dat het "draadje" gesloten was.

Geplaatst: 5 sept. 2008 22:43

Hallo beste CX liefhebbers,

20 jaar nadat ik mijn zwarte cx500 verkocht heb is het moment aangebroken om een oude liefde op te pakken. Sinds vadaag ben ik wederom te trotse bezitter van een (nu een rode) CX500 van het bouwjaar 1980. Het is een echte mooiweermachine in een binnenslaper. Na 28 jaar en 7500 kilometer mag ik op'm gaan passen. Hij gaat zodra hij grondig nagekeken is rondrijden in de omgeving van Heerenveen.

Dus oant sjen,

Sjoerd

Welkom Sjoerd, heel veel plezier met je CX. Heeft ie echt maar 7500 km gelopen in 28 jaar jaar tijd?(= gem. 268km per jaar)
Groeten, en tot ziens,Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 sept. 2008 16:00 
Ook ik wilde al eerder reageren, maar zag dat het draadje gesloten was. Heel attent van je Mast om het zo op te lossen.

En Sjoerd, welkom! Je zult veel profijt hebben van deze site. 7500 km is overigens inderdaad wel heeeel erg weinig voor een CX uit '80. Als dat zo is, moet hij er ook uitzien alsof hij zo uit de verpakking komt. Is dat ook zo?

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver Sjoerd Bloem
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2008 16:42 
Het begint goed .. had een 0 vergeten. De Honda heeft 75000 km gereden. De eerste ritjes zijn gemaakt en de eerste kwaaltjes al verholpen.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 sept. 2008 17:05 
welkom sjoerd!

en zolang het bij "kwaaltjes"blijft, is het reuzeleuk zo'n cx..

Andre

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 7 sept. 2008 21:21 
Ja, die 7500 had ook mijn aandacht ...maar de mijne heeft er 68000 zowat en ik beschouw hem als net ingereden....dus 75000 is ook zoiets.
Welkom hier,neus maar rond en vuur af die vragen, maar pas op want meestal houd het antwoord in dat je er nog een paar cx-en bij moet kopen.
Groeten, Daniël.
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 7 sept. 2008 23:42 
Welkom sjoert.
De ene komt en de ander gaat.
Nog 8 dgn dan zit het er voor mij op en begin ik aan mijn one way van 2700km.....

Ik hoop nog eens een paar echte helden en dan bedoel ik ook echte helden (en niet van die gaare schreeuwers) op hun cx in mijn Finca te zien.
Maar dat zal wel niet.......

Greetzz pjot. (die de 1e tenere aanvragen al binnen heeft)

Dus mannen laat je niet kennen honda cx500 VS tenere....
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 sept. 2008 18:53 
hey pjot!

misschien kom ik ook nog ff buurten bij je. kreeg vandaag te horen dat mijn contrakt niet verlengt wordt dus... straks tijd zat...

Schrijver Ton Oostveen
Gast 
#8 | Geplaatst: 13 sept. 2008 21:03 
Nou Pjotter je bent weer lekker suggestief bezig!
Ik hoop nog eens een paar echte helden en dan bedoel ik ook echte helden (en niet van die gaare schreeuwers) op hun cx in mijn Finca te zien.
Maar dat zal wel niet.......

Pas maar op Andre!

Pjotter, veel suc6 met je Spaanse avontuur en aangezien ze daar ook wel internet zullen hebben horen we wel hoe het je vergaat.

Gegroet,

Ton

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Nieuw hier2

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven