Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Stamtafel Rotterdam TOP of FLOP

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 sept. 2008 23:57 | Aangepast door: pjotter 
Nou vol goede moed en een beetje later dan gepland op naar Schiedam. Mijn satnav doet zijn werk weer uitstekend. aangekomen vind ik de opkomst wat mager. We zijn met z'n 4en. maar wat schetst mijn verbazing????? De organisator van de stamtafel Rotterdam "Wil Put" laat zelf verstek gaan. Heb ik daar nou mijn spaarzame tijd in gestoken?? Niets af voor de gene die er wel waren want ik vond het gezellig en het is bijna 11uur als we vertrekken. Maar toch..... de organisator die verstek laat gaan valt me wel erg tegen...

Greetzzz pjot. (die nog steeds zijn afspraken na komt)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2008 07:58 
Pjotter,

De organisator heeft op 6 sept. laten weten dat hij, vanwege te weinig vooraanmeldingen, de stamtafel had gecanceld. Dus vandaar....

Nou had ik zelf wegens een technische storing aan zoon's scooter plotseling andere bezigheden, maar de eerste 'rotterdam' stond wel op mijn lijstje.

Dus, blijft de vraag: is 'ie er, of is 'ie er niet ?

Harmony,
Hans.
( to stamtafel or not to stamtafel, that is the question )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2008 09:37 
Rotterdam stond aanvankelijk ook op ons lijstje, maar uiteindelijk bleek de dinsdag voor ons lastig ivm allerlei doordeweekse activiteiten. Uiteindelijk lag ook nog Lieke ziek in bed.

Wel jammer van dit misverstand. Ik hoop dat het initiatief hiermee niet doodbloed. Het moet toch zeker wel mogelijk zijn om een Rotterdamse stamtafel te realiseren. En inderdaad met zijn vieren kan dat ook gezellig zijn.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2008 11:04 
Dat er iets tussen komt (en dat kan werkelijk alles zijn) en dat de geplande stamtafel niet door kan gaan vind ik begrijpelijk.
Maar iedereen weet dat en altijd mensen komen die zich niet aanmelden. (op de veluwe weten we ook nooit wie er komt maar het is altijd druk)
Ik had mijn laatste CX gebeuren alleen wel wat anders voor gesteld.
Getuigd niet van doorzettingsvermogen van de organisator.

Greetzzz pjot. (die wèèr wat wijzer is geworden)
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver bryan
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 dec. 2009 23:45 
als je blieft laater een seen stam tafel in schiedam zijn want rij nu nog brommer en ben 17 maar heb een cx500c en will er graag wat meer over weeten en ervaringen weeten
gr bryan

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Stamtafel Rotterdam TOP of FLOP

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven