Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Beunhazers

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 sept. 2008 18:34 | Aangepast door: ouwe_jan 
Wat nou Beunhazers wie zijn dat de Motorrijder de Clubleden of Eigenbazen,
Bestuur dit kan zo maar niet doorgaan ,ik voel me en ook anderen leden aangesproken en dat zullen ik en meerderen clubleden niet nemen
Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 18 sept. 2008 18:55 
Ik heb het andere draadje gelezen, Ik heb niet de indruk dat iedereen hier beunhaas werd genoemd, maar dat het meer in algemene zin werd gebruikt. Kennelijk wordt dat toch verkeerd opgevat en dat is jammer. Ik zie hier vooral mensen die elkaar gewoon gratis en voor niets helpen, zie het recente draadje exit?. Ook Lieke en ik hebben daar goede ervaringen mee, bij Jan maar ook bij Hans, Theo J en Michael.

Kortom, van beunhazerij is wat mij betreft geen sprake. Hoouguit van onhandig gekozen woordenFloris heeft daarom het draadje gesloten. Ik hoop dat daarmee de kwestie af is. Mocht dat toch niet zo zijn, lijkt het me het handigst dat Marco en jij even onderling contact opnemen.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 sept. 2008 23:16 
Mister BEUNHAAS oftewel M B te B kijk eerst eens in de spiegel voordat je andere mensen voor beunhaas uitmaakt want volgens mij heb jij geen enkel monteursdiploma in je binnenzak. Ook ik vind dit toch een beetje te ver gaan.
groeten Beussie.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 sept. 2008 09:01 
Nee, ik ga hier niet op in. Het zijn beunhaas praktijken als zuigerveren op deze manier voor de klant vervangen zouden moeten worden. Daar heb ik het over. Ik wil mij niet bezig houden met dit soort praktijken, en dat mag ik ook gerust zo stellen. Dat de heren zich daar op aangeproken voelen vind ik jammer. Ik geef heel duidelijk aan dat het over een handeling betreft die men uit kan voeren. Jammer jammer.

Het volgende, het is mij ook opgevallen dat het steeds dezelfde heren zijn die elke ractie van mij proberen verkeerd uit te leggen. Prima, ga zo door. Ik ben er klaar mee en heb mij vaak genoeg op de vlakte gehouden. Ik ga dus niet terug bellen of zo. Ik heb immers deze mensen niet persoonlijk aangesproken en of beledigd. Dus. Jammer. Ik vind het prima om critiek te krijgen, maar dan moet dat opbouwend zijn zodat iedereen er van kan leren. Dat is mijn doel hier zo. Ik maak er verder geen probleem van ik ben er mee klaar.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Tel 0321 312336
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 sept. 2008 09:34 
idd. iedere keer weer dezelfde personen maar ook iedere keer weer dezelfde persoon die daar aanleiding toe geeft en bij mijn weten ga je met deze opmerking de feiten verdraaien.
gegroet heer bekkering.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 sept. 2008 10:23 
ik zit op meerdere fora dan op het cx-forum, maar ik kan met grote zekerheid stellen dat OJ de grootste mierenneuker is die ik ooit ben tegengekomen.

Meteen zich aangevallen voelen voor een opmerking die geheel anders bedoeld werd vind ik wel dermate kinderachtig. Mijn dochter voelt zich ook zo snel aangesproken maar die is 5.

trek hier maar een conclusie uit, ik hoef geen conclusie te stellen, want OJ (en vast anderen ook) trekken overal hun eigen (zij het totaal ongegronde) conclusie uit.

gr chris

(ps, OJ ga dan eens echt weg en dreig er niet telkens mee)
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 sept. 2008 10:56 | Aangepast door: Jan 
En opnieuw moeten we als het zo verder gaat een draadje over hetzelfde onderwerp sluiten. Ik heb het idee dat de twee partijen allebei met de beste bedoelingen reageren maar op de een of andere manier elkaar steeds niet begrijpen. Maar voor mij hoeft er niemand te vertrekken, doe dat vooral niet. Ik weet zeker dat jullie bijdragen op het technische vlak door velen gewaardeerd worden.

Jan

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 19 sept. 2008 12:03 
http://www.youtube.com/watch?v=8w4Fy2mthhE

groetjes werner (maakt maar een grapje, niet verkeerd opvatten hoor!!!!)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#9 | Geplaatst: 19 sept. 2008 12:30 
Wat is er gebeurt met de vrijheid van meningsuiting?( vorig draadje gesloten, reakties weg)
Ook al ben je het niet eens met de diskussie, je zou toch je mening moeten mogen geven. En als je dat doet, doe dat dan wel op een beschaafde manier met respect voor elkaar en maak een ander niet uit voor "rotte vis". Ik vraag me af of je hetzelde zou doen als je elkaar recht in de ogen zou kijken.
Jammer van de misverstanden, het komt de sfeer hier niet echt ten goede.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 sept. 2008 12:47 
Beinhart, is mooie humor. Kan er zeker om lachen.
Dankje, humor verlicht de zaak prima.
Groetjes,
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 19 sept. 2008 13:35 
Wat jammer dat het nu weer zo gaat. Inmiddels is inderdaad duidelijk dat niet iedereen elkaar even goed ligt of het eens is met elkaars werkwijze. Dat moet kunnen en dat moet gezegd kunnen worden. De scheidslijn tussen vrijheid van meningsuiting en het beledigen van personen is echter flinterdun, dat blijkt maar weer.

We hebben regels en het bestuur ziet er op toe dat daar naar gehandeld worden. Simpelweg omdat we willen uitstralen dat we in principe vriendelijk met elkaar omgaan.

Het weghalen of sluiten van een draadje is een uiterst redmiddel op het moment dat mensen persoonlijk aangevallen worden. Maar dat zelfs dat niet altijd werk, bewijst dit draadje. De beslissing hierover is altijd een lastige en het kan best zijn dat de beslissing soms niet de juiste is,

Dit gezegd hebbende hoop ik nogmaals dat onigheden onderling worden opgelost (of niet) en dat hiermee nu de kous af is. Ik laat het draadje gewoon open, maar hoop eigenlijk dat er verder geen reacties meer komen, Ik denk wel dat we als bestuur moeten kijken of we de regels nog iets helderder en beter vindbaar kunnen maken.

Verder blijf ik heel erg trots op dit forum en iedereen die het bezoekt. Scheldpartijen, doodsbedreigen, etc die je op andere fora ziet hebben we hier nooit gehad.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 20 sept. 2008 16:51 
Ik zie 2 soorten cx-rijders.
1. degene die als hobby motor willen rijden en niet teveel eraan kunnen besteden. Deze mensen hebben hulp nodig van andere met het onderhoud aan hun motor omdat zij zelf geen kennis hiervan hebben.
2. degene die hun motor als hobby hebben, Deze groep heeft wel de kennis en het vertrouwen om hun motor een weekendje uit elkaar te halen om er s'maandags weer mee naar het werk te rijden.
Dan is er natuurlijk ook nog het groepje dat er net tussen valt "willen wel maar kunnen nog niet alles.

Groep 1 is blij met iemand als Marco die "beunt" in zijn VRIJE uren, ook al voor de silverwing-club, om mensen aan het rijden te houden.
groep 2 is blij met ouwe_Jan vanwege al de kennis die hij heeft over de cx en die ook graag deelt met andere mensen.

Degene die er net tussen vallen zijn blij met de oplossingen die Marco en ouwe_Jan ons geven. Het forum is een schat aan informatie die beide heren hier toegevoegt hebben.

Helaas hebben beide heren af en toe een andere mening over een probleem. Dat kan dan weer eens uit de hand lopen.

MARCO en JAN jullie beider inbreng in deze club WILLEN wij niet kwijt.
Heren er zal hier niemand zijn die julli kennis en ervaring niet eens nodig heeft gehad of zal krijgen.
Vrienden hoeven jullie niet te worden, alsjeblieft houdt het commentaar dus tot het probleem.

Cosmar (die nog heel veel vragen moet gaan stellen)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Beunhazers

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven