Ik zit nu toch wel weer te kijken, Ik kan me deze lijst niet herinneren en vermoed zelfs dat ie hier terecht is gekomen na herstel van het hele hackers debacle begin augustus.
Volgens mij zit het zo:
Je meldt je aan op het prikbord en die gegevens komen in een database. Op het moment dat je in een post op 'forum lid' onder de inlognaam van iemand klikt, krijg je die gegevens te zien. Wat nu nieuw is, is dat je de hele lijst onder CX Vrienden aan kunt klikken. Voor de goede orde: dat is niet de ledenlijst (aanmeldingen), maar de lijst met mensen die zich heeft aangemeld voor het prikbord. Tot zover geen probleem.
Echter, er zijn van die onverlaten die het www scannen op invulformulieren en daar gegevens invullen, zoals de websites waar ze geld mee verdienen. Hierdoor krijgen we een hoop fake prikbordleden. Zolang de lijst niet zichtbaar is, zal niemand dit zien aangezien ze niet serieus iets op het prikbord zullen zetten. Overigens hebben we dit ook met het gastenboek gehad, maar dat is inmiddels beveiligd.
Ik zal Frans vragen of dit ook beveiligd kan worden, of op zijn minst zorgen dat die lijst niet meer zichtbaar is.
Coen
(met dank aan Liek die me op deze discussie wees)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison