Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Dekselse update !!!

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2008 23:16 | Aangepast door: Erik1 
Heey Kleppendeksel fans!!

HIER is een update te zien van mijn deksel.

Als je jouw deksel ook op de site wik tonen, mail de foto's en jouw verhaal dan naar erik at vanengelenhoven.net

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 29 sept. 2008 23:24 
Je geeft wel al je geheimen prijs hoor. Ik vertel lekker niets...

Is dat wel reglementair eigenlijk ? Dubbele deksels?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 sept. 2008 00:25 
Heb jij gezien dat een dubbel deksel NIET mag dan ??? Nee, dus mag het!!

Ik denk dat ik niet verder ga verklappen wat ik nog "in mind" heb !!!

- Turbo
- Sliks
- Race velgen
- Spoilers
- en zo nog wel een lijstje.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 sept. 2008 10:10 | Aangepast door: marcobecker 
Ik gooi alles in mijn winkel wagen,,,,
Onthoud dat maar.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 sept. 2008 14:49 
Zeg Erik, heb je tijd over op die school? Heb je een leerling aan het werk gezet? Of heb je het tuis in elkaar staan lassen?
Trouwens, jij bent wel de eerste die er één klaar heeft of niet dan...
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 30 sept. 2008 15:11 | Aangepast door: ouwe_jan 
Lengte is 7oo m/m of voor mensen die niet kunnen rekenen 70 centimeter lang je kan er zelfe drie kleppendeksels er op zetten maar de boosdoener wordt het gewicht
4... gram mag het maar wegen of 4.50 kg ga bij de Nassa even informeren wat het beste is wielen of glij ijzers
O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 30 sept. 2008 17:10 
Ik ga voor kogelagers zonder vet. Dus droog.
Maar wel met rubberen wielen. Dat zou een foute keus kunnen zijn, maar dat is afwachten dan maar.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 30 sept. 2008 17:42 
Kijk, er wordt tenminste nagedacht over hoe een kleppendeksel over een schans te laten rijden / glijden...

Marco, winkelwagens zijn uitgesloten van deelname!! Op school ben ik druk met allerlei andere dingen maar (nog) niet met kleppendeksel racing. Ik heb dus zelf mijn lasapparaat ter hand genomen.

Ik denk dat je sowiso niet aan het maximale gewicht hoeft te komen. Eén klepperdeksel weegt ongeveer 510 gram (voor OJ is dat een pondje met mag het iets meer zijn) dus als je met 2 deksels boven de 2,5kg uit komt ben je al zwaar.

Verder ga ik niets meer verklappen van al mijn ideeën, anders bouwd iedereen mij na....

Groet Erik.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 30 sept. 2008 22:10 
Deksels, zouden ze in Hardenberg ook dekselse deksels hebben?
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#10 | Geplaatst: 8 okt. 2008 18:04 
nou voor degene die dit nog lezen (zullen er weinig zijn?) (mischien de kleppendekselraceauto bouwers) ik doe ook mee, heb al een mooie auto en hij ging hard bij de test...

groetjes werner (wil wel weten welk startnummer ik heb? voor op de auto)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 8 okt. 2008 23:38 
Nou Werner, je wordt nog wel gelezen hoor!! Misschien moeten we met een inschrijving gaan beginnen, dan kunnen we wagennummers uit gaan geven. We kunnen daar een topic van maken natuurlijk... Maar ik stel voor dat ik me met het technische deel bezig hou en iemand anders de inschrijvingen enzo.

Groet Erik. ( Die van Werner natuurlijk wel een kleppendeksel foto verwacht voor op de website!! )

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#12 | Geplaatst: 9 okt. 2008 16:20 
ja erik,

dat lijkt me leuk om dan ook alvast een oefendagje te houden? of op z'n minst de 1e race al op de onderdelenbeurs? anders is het nog zover weg en veel te lang wachten...

ik wil dan de officiële inschrijvingen wel gaan doen, maar dan moet ik nogwel leuke prijzen regelen!

groetjes werner (foto is onderweg)(of als je dit leest heb je de foto al hihi)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Algemeen hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Dekselse update !!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven